Poppen wandelwagen met zwenkwielen

Ik ben opzoek naar een goede poppen wandelwagen voor mijn dochter.

Nu zit er een flink prijsverschil tussen de wandelwagen met zwenkwiel en zonder zwenkwiel.

We vinden het niet erg om er meer voor te betalen, als het maar wel meerwaarde heeft.

Dus vandaar mijn vraag: Scheelt het als er zwenkwielen aanzitten of maakt het totaal geen verschil?

Alvast bedankt!

Ps: Weet trouwens niet of het hier goed staat!

Er is een poppenwagen Smoby is het merk met Quinny logo.

Die heeft zwenkwielen.

Met zwenkwielen is de buggy wel makkelijker te sturen. Dat is het grootste verschil. Het gaat hier wel redelijk met de wagens zonder zwenkwielen, maar met zwenkwielen is makkelijker vind ik!

V.era heeft twee wagentjes (buggy en houten wandelwagen) zonder zwenkwielen en zij kan daar prima mee spelen. Als het veel geld scheelt zou ik het er niet voor over hebben

Volgens mij hebben die zwenkwielen pas echt nut als de wagen behoorlijk zwaar is. Mare heeft een poppenwagen zonder zwenkwieltjes en daar scheurt ze heerlijk meer rond. Zo’n kinderding weegt ook nauwelijks iets.

Hier heeft de kleine meid een buggy en een kinderwagen zonder zwenkwieltjes en daar rent ze alle kanten mee op.

hier een grote oudewetse kinderwage, zonder zwenkwielen, die is best zwaar, maar ze redt zich er prima mee

Hier ook buggy’s en een poppenwagen zonder zwenkwielen en dat gaat prima. Ik zou er niet extra voor betalen en als de wielen van de Quinny poppenbuggy net zo lastig zijn als de kinderwagen, dan zou ik het zeker niet doen (mijn schoonzus had een Quinny kinderwagen met 1 wiel aan de voorkant en die was erg lastig)

Hier een poppenbuggy van de action a 5 euro zonder zwenk en daar crossed suus de kamer mee af. Ook een rieten poppenwagen zonder zwenk en daar gaat het ook prima mee…