hoi,
vraagje over mn kapsel.ik heb haar tot op/net over mijn schouders.Met slag/krul erin.Gezicht is rond.(beetje onderkin :oops: ).Wat doet een pony? Maakt ie dik? twijfel om het te doen…
Bij een rond gezicht zou ik het niet doen.
Maakt je gezicht kleiner, nog ronder/breder. Met de pony uit je gezicht lijk je slanker.
Heb ook een rond gezicht en beetje een onderkin. En in de winter heb ik bijna altijd een pony alleen dit jaar niet. Iedereen vind het altijd heel erg leuk staan. :thumbup:
Ik heb ook een vrij rond hoofd en iets onderkin en ik vind een pony dus wel mooier staan. Geen rechte pony maar schuin weggesneden. Het breekt juist dat ronde gezicht. Haar uit je gezicht en zeker als het wat strakker uit je gezicht is (in een staart ofzo) benadrukt juist de vorm naar mijn mening.
Toen ik een pony liet knippen waren de reacties meer dan enthousiast uit mijn omgeving .
Ik vind het onmogelijk om advies te geven over zoiets zonder een foto.
hahaha D. hoor ik daar de vraag om een foto?? Ik weet niet hoe dat moet en ik doe t leiver niet…
Meningen verschillen.Ik heb altijd wel een schuine pony gehad,maar die maakte ik dan toch weer vast in mn “staart”. Ik bedoel dus echt een rechte korte pony.Ben al aan tt hannissen met mn eigen pony dubbelvouwen en kijken of dat staat.ben er nog lang niet uit ,dus ik laat t nog ff zo…of zal ik toch…of toch niet…
Ik heb ook altijd een kaarsrechte pony. Tijdje ook heel kort gehad op de helft van mijn voorhoofd. Maar vind het het mooiste net boven de wenkbrauwen.
Schuine pony vind ik altijd zo iritant blijf ik die pony constant uit mijn gezicht halen.
Ook ik heb een pony, kaarsrecht gehad, schuinaflopend en mijn hoofd is ook rondig, staat altijd veel vlotter vind ik en krijg er ook altijd positieve reacties op
kaarsrecht,schuinaflopend? Fill me in!
nou kaarsrecht is gewoon een rechte pony op 1 lijn en schuinaflopen is dat ie van kort naar langer loopt :lol:
ik zit er ook net aan te denken om weer van recht naar schuinaflopend te gaan.
Aangezien manlief een oude foto van mij met schuinaflopen zag en zei ‘toen zat je haar zo leuk!’ :roll:
Schuinaflopend is bij mij pony begint boven linkeroog (1 cm boven wenkbrauw en dan schuinonder naar rechts te hoogte van oorlel eindigt de pony.
De rest van mijn haar is vrij kort. maar niet jongensachtig kort.
Maar ik heb wel stijl haar, ik zou echt je kapper even om advies vragen wat te doen met een krul :think: Kan net zijn dat een pony dan raar valt.
Ja ik moet Marlous hierin gelijk geven, de kapster weet het altijd beter, of iig wel wat kan en niet kan :thumbup: :thumbup:
Er bestaat toch zo’n site waarop je met je eigen foto met kapsels kan experimenteren?