poncho??

3 keer natgeregend vanmorgen.

Dochterlief niet want zij heeft een jip en janneke poncho.



Nu wil ik ook een poncho maar ik heb van die jaren 80 associaties erbij.

Lees: fout, fout, fout, oranje, lelijk, zwetend plastic.



Bestaan er ook een beetje goede poncho’s waarmee ik straks ook ongegeneerd naar mijn werk kan fietsen? En waar koop ik die?

(zodat leerlingen denken: zoooooo echt coole poncho!)

8)

Je hebt bij de wibra dacht ik gewoon simpele doorzichtige poncho’s voor een euro. Of ze lang mee gaan weet ik niet voor dat geld :think: Maar ja… hij is wel van plastic :roll:

Mijn collega heeft een regenponcho! Ik zal donderdag vragen waar zij het heeft gekocht!



en nu maar hopen dat ik het niet vergeet om te vragen :think:



Liefs

Moon

Ik heb een poncho, maar die’s niet hip :eh: Ik denk dat je voor de hippigheid nog het beste met een Jip en Janneke poncho voor de dag kunt komen, maar die hebben ze geloof ik niet in onze maat! Die van mij kocht ik gewoon bij een fietsenwinkel (Halfords), wel 20 euro :shock: Die plastic dingen van een euro heb ik ook, maar die wapperen zo, aangezien je die niet om je lijf vast kunt maken :mrgreen:

Een hippe poncho??? :lol: :lol: :lol: :lol:



Ik ben benieuwd naar de reacties, want ik ben ze nog niet tegengekomen…

whahaha, ik heb er hier nog een(of twee :think: ) van de efteling :stuck_out_tongue:

Ik heb eentje ooit eens gekocht, bij dierenpark Amersfoort een rooie met zwarte stippen en op de capuchon zitten voelsprietjes. Een megagroot lieveheersbeestje ben ik dan staat erg grappig.

Een megagroot lieveheersbeestje ben ik dan staat erg grappig.


Vinden de leerlingen vast heel cool 8) :lol:

De kids op het kdv, in ieder geval wel :lol: :lol:



Ze hadden ook een giraffe en een koe.

Misschien kun je hem ergens op laten pimpen? :lol: 8) (paar doodskoppen erop naaien bijvoorbeeld :wink: :angel: )

Volgens mij is iedereen die een poncho aan durft te trekken en er ook nog eens mee over straat durft automatisch übercool. 8)

Een vuilniszak open knippen :lol:

Zo deed mijn moeder dat…vet cool :liar: :liar:



8)

@ruud wrote:

Volgens mij is iedereen die een poncho aan durft te trekken en er ook nog eens mee over straat durft automatisch übercool. 8)




Ik ben ook erg tegen de poncho :wink:

Ik neem nog liever een tas droge kleren mee om me op school om te kleden, maar dat is wel heel veel gedoe. Bovendien woon ik dichtbij school, en zijn er collega’s die echt een uur moeten fietsen, en dat zijn wel bikkels.

Dus ik wil best over mijn ubercooliteit heenstappen, maar dan moet het wel een beetje leuk :mrgreen:

Ik heb wel een poncho dan maar niet cool ik blijf wel lekker droog en na een tijdje zag ik meer met zo`n ding op school dus als er 1 over de dam is volgen er meer :smiley: :smiley: :lol:

Een poncho met hele kleine gaten waar je door heen kunt kijken en nog twee kleinere om door te ademen … blijf je mooi droog … én … blijf je onherkenbaar en dus cool :mrgreen:



Je kunt hem ook nog beplakken met haar … ben je cousin Itt …

Dat is ook een goed idee :mrgreen: :mrgreen:

@spooky wrote:

Mijn collega heeft een regenponcho! Ik zal donderdag vragen waar zij het heeft gekocht!



en nu maar hopen dat ik het niet vergeet om te vragen :think:



Liefs

Moon




Zooooooooo, collega gesproken! Zij heeft haar poncho bij haar rijwielzaak in de buurt vandaan.

Kosten € 30,=

Ik stuur je een pb-tje met de link van het merk poncho!



Groetjes,

Moon