Poll keuze

Hallo,



Ik heb in de huiskamer een topic geopend over Wie is de mol, maar ben in de poll Liesbeth vergeten toe te voegen.

Hoe kan ik dat alsnog doen?



Groetjes,

Judith

Zo bedoel je?



Heb het even voor je gedaan maar als korte uitleg, er zit naast de quote knop een wijzig knop rechtsboven in alle berichtjes die je zelf hebt geschreven. Dat zijn dan ook de enige berichtjes die je zelf kunt aanpassen natuurlijk. Daarmee zou het moeten lukken.

Je kunt de knop ook ‘testen’ als je wilt hier :wink:

Ja, die heb ik ook geprobeerd, maar op een of andere manier kon ik dan niet de poll wijzigen :think:



Groetjes,

Judith

Ow Sjips ja das waar ook, er was al gestemt dan kun je dat zelf niet meer…zwangerschapsdinggus :oops:

:o

Wij als fanatieke moljagers hebben een vraag :mrgreen: :



Is het mogelijk om de poll per week aan te passen, zodat er ook per week opnieuw gestemd kan worden? Er gaat elke week een deelnemer uit, dus die kan dan ook uit de vorige poll verwijderd worden.



Geen idee of het mogelijk is hoor, maar vragen kan altijd toch :lol:



Groetjes,

Judith

volgens mij kan je maar 1 keer stemmen in dezelfde poll, wijzigen heeft dus geen zin dacht ik…

Dat bedoel ik dus. Is het mogelijk om dat aan te passen, zodat we elke week opnieuw kunnen stemmen?



Anders maak ik elke week een nieuw onderwerp aan. Kan ook, maar is wat omslachtig :mrgreen:

Nee dat kan niet, toch Ruud??

@Heleen wrote:

Nee dat kan niet, toch Ruud??




ik ga het even testen in modies…

wat wel kan is de poll verwijderen uit je bericht, posten en vervolgens weer via wijzigen in je bericht gaan en een nieuwe poll maken…(iedereen kan weer stemmen :wink: )



als je zelf niet kan verwijderen, dan geef je maar een gil naar een van ons toe :wink:

Super!! Bedankt zeg!!