Polka dot servies, waar vinden?

Hallo,

Ik ben helemaal gek van rood met witte stippen. Nu heb ik al een en ander maar ben nog steeds op zoek naar borden in steen of porselein, niet in plastiek want die heb ik al. Iemand die een leuke webwinkel hiervoor kent?

bij xenos heb je daar al gekeken??

yep, niks gevonden wel een melkkannetje maar geen borden.

he gets… in Drachten meende ik wel wat gezien te hebben afgelopen weekend.

Google ff met je mee

Oilily servies

Hier heeft de Xenos echt het hele servies ervan in rood/wit en blauw/wit. Misschien toch eens vragen of het bij die Xenos van jou ook nog binnen komt.

Ik pb je even

bij de hema hebben ze kinderservies rood-wit…

@victoria wrote:

Oilily servies







Die is leuk :inlove:

Die is heeeeeel mooi zeg!

(maar ook heeeeel duur :silenced: )

@mayo28 wrote:

Die is heeeeeel mooi zeg!

(maar ook heeeeel duur :silenced: )




Zeker!!!

Ik heb er een taartschaal van die was bijna € 50, – :shock:

@marielle wrote:

Hier heeft de Xenos echt het hele servies ervan in rood/wit en blauw/wit. Misschien toch eens vragen of het bij die Xenos van jou ook nog binnen komt.
hai,

Ik woon helaas in Belgie dus ik ga maar af en toe eens de grens over. Hoe ziet dat servies er dan uit van in de Xenos, een beetje gelijk dat van Oilily en is het ook in steen want in plastief hoef ik niet meer.

Gisteren waren wij bij de trendhopper en daar stond het ook! Erg leuk!!!

Was het zoals dat oillily servies ongeveer ook rood-wit?

ze hadden heel veel soorten heb niet exact gekeken, was op zoek naar een tafel! Maar polkadot was het wel

Ik was vanmiddag bij de Hema en daar stond het hoor!!! Groot servies, niet voor kinderen.



Niet zo mooi als Oilily maar wel stipjes :





In de winkel is veel meer voorraad dan online trouwens.

hai hai





Ben gisteren naar een grotere vestiging van Xenos geweest in Breda en heb daar een en ander kunnen scoren :dance: Ikke natuurlijk heel blij. :wink:

V&D??? Die had volgens mij ook een polkadots-servies.