Politie redt pop uit hete auto.

:lol: :silenced:

In Queensland, Australië, heeft de politie een pop gered uit een hete auto.

De politie ging ervan uit dat een baby aan het sterven was in de auto.

De pop was levensecht en zorgde voor de verwarring.

Ook in de VS zijn gelijkaardige incidenten gemeld.

Het gaat om babypoppen die zo levensecht lijken dat ze niet van echte baby’s te onderscheiden zijn.

Deze handgeschilderde creaties van Vynette Cernik kosten zo’n 1.000 dollar.

Ik vind dit dus typisch iets van aandachtvragerij he.

Die mensen weten toch dat zo’n pop er levensecht uit ziet en toch laten ze hem achter?

Waarom laat je in hemelsnaam zo’n dure pop in je auto.

Ik zou bijna zeggen dat die mensen maar een flink op de vingers moeten worden getikt.

Ze zien er idd wel levensecht uit. Ik zat te kijken welke echt was en welke nep…blijken ze alletwee nep :shifty:

Vind ook dat mensen die zo’n pop in de auto achterlaten een boete moeten krijgen en de schade aan hun auto maar lekker zelf moeten betalen. Denk toch na!

Je loopt als brandweer/politieman toch een risico (hoe klein ook) bij het openbreken van de auto en ze kunnen hun tijd wel beter gebruiken.

Mij lijkt het ook wel dat mensen dit extra doen zou geen andere reden kunnen bedenken om een pop van zo veel geld in een kinderstoeltje in je auto te laten zitten…

ze zouden bij het vervoeren van die poppen een ketting om moeten doen, met daarop de tekst," ik ben een pop en niet echt" dit is toch levens gevaarlijk

stel je raakt verzeilt in een mega groot auto ongeluk, en de hulpdiensten zien daar een auto stoel met een baby!!!

:shock: :shock: :shock: jemig zeg … ik vind dat er wel even aangeduid mag worden dat de poppen niet echt zijn :wall: :wall: :wall:

zoals hierboven al beschreven is … je zou je voor moeten stellen als je met een ongeluk te maken krijg :naughty: