Politie bevrijdt peuter (1) uit snikhete auto
Uitgegeven: 31 juli 2008 16:57
Laatst gewijzigd: 31 juli 2008 17:02
ENSCHEDE - De politie heeft woensdag op een parkeerplaats in Enschede een Duitse peuter van een jaar uit een snikhete auto bevrijd. De politie moest het portierraam van de afgesloten auto inslaan. Dit heeft de politie donderdag bekendgemaakt.
De 39-jarige moeder kwam ter plaatse toen de ambulance van plan was het kind voor observatie naar het ziekenhuis mee te nemen. De vrouw verklaarde het kind een uur alleen in de auto te hebben achtergelaten.
Ze had zich niet gerealiseerd welk effect de zomerse warmte zou hebben. Na enige verkoeling en een slok water werd het kind volgens de politie rustiger.
Eind mei bezweek in Baarle-Nassau een achtergelaten baby in een auto door oververhitting. De moeder wordt verdacht van dood door schuld.
© ANP
:wall: :wall: :wall: zucht :wall: :wall: :wall:
:wall: :wall: :wall: :wall:
“Ik wist niet dat het gevaarlijk kon zijn” :doh:
Ik zeg het niet gauw en hoor graag 2 kanten van een verhaal, maar hier kan ik alleen maar over zeggen:
Dom … laat ik het netjes houden: wicht… :wall:
Een uur je kind onbeheerd achterlaten is op zich al bizar. Laat staan in deze snikhete tijd. DOOS :doh:
Ja zijn die mensen nou echt dom??? :evil:
Wie laat nou zijn 1 jarige kind alleen achter in een auto? dat zou ik met een hond niet eens doen, laat staan in deze hitte!!! 39… ouder maar nooit wijzer geworden :S dom dom dom dom dom!!!
@blue_fairy wrote:
Wie laat nou zijn 1 jarige kind alleen achter in een auto? dat zou ik met een hond niet eens doen, laat staan in deze hitte!!! 39… ouder maar nooit wijzer geworden :S dom dom dom dom dom!!!
En dan ook nog een uur…
Maf mens! :wall:
@Rooike wrote:
@blue_fairy wrote:Wie laat nou zijn 1 jarige kind alleen achter in een auto? dat zou ik met een hond niet eens doen, laat staan in deze hitte!!! 39… ouder maar nooit wijzer geworden :S dom dom dom dom dom!!!
En dan ook nog een uur…
Maf mens! :wall:
sommige mensen… :S Als ik dit soort dingen hoor dan denk ik wel eens… dat zo’n flapdrol wel een kindje heeft… er zijn zoveel mensen die zo graag willen en waarbij het niet lukt of die onvruchtbaar zijn ofzo… :S heel slechte gedachte misschien, maar ik word zoooo boos van die berichten van mensen die kun kinderen achterlaten in verzengend hete auto’s!
Wat een geluk.
Het kindje zat vast in de veiligste autostoel… 8)
@Kaar wrote:
Wat een geluk.
Het kindje zat vast in de veiligste autostoel… 8)
Wat heeft die auto stoel er nu weer mee te maken :think:
Ben blij dat het kindje , geholpen is door de politie arm kind :hug:
Gr mel
Wat heeft die auto stoel er nu weer mee te maken
Waarschijnlijk vanwege het discussieforum :wink:
We hadden het er gisteren over, toen vroeg Marco "wat gaat er eigenlijk met die moeder gebeuren?"
Gaat het kindje gewoon mee naar huis en is het daarmee af? Of krijgen ze begeleiding, een cursus 'wat kan wel met een kind en wat beter niet te doen' en een flinke schop onder de kont? :think: