Pokon voor mijn eitjes? :D

Hoi meiden,

Kom ik weer met één van mijn vragen… :oops:

Zijn er tips/middeltjes om eitjes te laten groeien?

Ik weet dat er homeopatische middelen zijn voor een goede cyclus, en dergelijke, maar zijn er ook middelen voor het stimuleren van de groei van de eitjes ( :think: eitje, bedoel ik eigenlijk… :mrgreen: )

Afgelopen cyclus heb ik cyclusbewaking gehad en op dag 19 werd er een ei gespot van 14 mm en 3 dagen (dag 22) later was dit ei al 24 mm :shock: … En 10 dagen later werd ik ongi.

Nu heb ik het idee, als ik op natuurlijk wijze mijn eitje kan stimuleren, dat dan mijn cyclus ook weer iets normaler wordt?

Liefs, :-*

Noortje

Met dank aan Jeanette voor de titel van dit topic… :mrgreen:

Haha lieverd wat ben je ook een maf mens.

Ik heb totaaal geen antwoord op je vragen , maar vindt altijd leuk iets van je te lezen.

Hopelijk krijg je antwoord. Ik lees even mee, wie weet heb ik er iets aan.

Succes jij lieve Noor :-* Bianca

Helaas ik kan je ook niet helpen!

Maar vind het wel een goeie vraag!

Hopelijk krijg je snel een antwoord waar je wat mee kan!

Liefs,

Hoop

Behalve medicijnen bedoel je? Bij etos hebben ze multivitaminen zwnager worden, om je cyclus ook beetje op peil te houden, maar of t helpt? Verder schijn een of ander kruid waarvan ik nu de naam vergeten ben ook goed te zijn.

Je hebt als je via gyn bent volgens mij niks aan clomid of puregin, als je wel een ei uit jezelf krijgt, volgens mij geven ze dat dna niet.

Maar je hebt toch ene mooi ei? Of zie ik dat verkeerd?

Succes!

Groetjes wienei

Bij de gyn geven ze trouwens wel clomid als je eisprong pas laat is (weer er alles van).

Teunisbloemolie zou kunnen helpen (soort oestrogeen effect), maar bij mij hielp het jammer genoeg niet.

Heb in een ver verleden al clomid gebruikt. Toen had ik ook wel een eisprong, maar was om iets beter te regelen. (ivm IUI)

Nu gebruik ik helemaal geen medicijnen wat betreft zwanger worden.

Maar ik ga zeker even kijken naar teunisbloemolie…

Ik had een mooi ei, ja…

Maar ik vind het zo moeilijk om te klussen als je niet weet wanneer je voor je ei moet gaan klussen.

** Zucht… **

Liefs,

Noortje