Pokkie foetsie alles foetsie

whahaha, zie hem nu voor het eerst, maar vind hem wel grappig!!



Misschien als ik hem vaker zie niet meer :silenced:

@mamma van sharondenise wrote:

@victoria wrote:
Ik herken Fai erin :lol: :lol: echt lach me kapot :lol: :lol: :mrgreen:




Vertel, kan zij ook zo ontzettend hysterisch doen? :stuck_out_tongue: :lol:






Waaaaaaaaaahahhaaha ik herken mezelf er ook in… meteeeen toen ik em zag… :lol:



En net… mn moeder hier… ziet die reclame… zegt ze… Fai… weet je aan wie ZIJ me doet denken… proest ze durfde het niettt te zeggen waahahahahah…



Aan mij dus… :mrgreen:



Ja what can I say… I LOVE DRAMA…



En die gozer… dat is oooook net Azzy… altijd braaf aan het luisteren als Fai drama maakt… :mrgreen:

Ik wilde net zeggen…fai heeft um ingesproken :mrgreen:



Hij is toch weer goed bedacht mensen…irri of niet…je vergeet hem mooi niet :lol: :lol: :lol:

ik vind hem geweldig. maar ze kan der energie beter steken in het zoeken van de pokkie!

@Marieke1978 wrote:

Ben ik dan de enige die wegzapt en het een vreselijk irritante reclame vind? :eh:




Nee hoor, mijn dochter deed haar handjes voor haar oren en zei dat ze bang werd van het geschreeuw :mrgreen:

@Marieke_5000 wrote:

@Marieke1978 wrote:
Ben ik dan de enige die wegzapt en het een vreselijk irritante reclame vind? :eh:




Nee hoor, mijn dochter deed haar handjes voor haar oren en zei dat ze bang werd van het geschreeuw :mrgreen:






Waahahahaha owww… :hug:



Azzy zegt net: huh… Faaai… ZOOOO erg ben je nou ook weer niet…



:inlove: :lol:

Hij doet mij aan de grappige Fai denken.

Echt ik pieste in mijn broek toen ik hem zag en dacht, Fai heeft hem ingesproken … ik vind hem geweldig :inlove:

moest wel lachen wel een drukke reclame heeft me een paar keer geduurd voor ik beetje begreep wat ze zei :slight_smile:



mijn tiener kids vindhem hem natuurlijk onwijs gaaaaaaaaaaaf :mrgreen:

@victoria wrote:

Hij doet mij aan de grappige Fai denken.

Echt ik pieste in mijn broek toen ik hem zag en dacht, Fai heeft hem ingesproken … ik vind hem geweldig :inlove:






Jaa joh, ik had dat ook… ook dat moment dat hij haar wil troosten, vastpakken… hahaha en dan HAAR reactie owwwwwwwww ik zie mezelf erin whoehahahaha… ow ow ow…



Ik kan ook heel relax zijn hoor… :mrgreen:

Ik zap meteen weg. Vind het een vreselijk irritante reclame.

Ik vind het hilarisch! Lach me rot!

Ze praat zo heerlijk hysterisch! :mrgreen:

@faizaa wrote:

@victoria wrote:
Hij doet mij aan de grappige Fai denken.

Echt ik pieste in mijn broek toen ik hem zag en dacht, Fai heeft hem ingesproken … ik vind hem geweldig :inlove:






Jaa joh, ik had dat ook… ook dat moment dat hij haar wil troosten, vastpakken… hahaha en dan HAAR reactie owwwwwwwww ik zie mezelf erin whoehahahaha… ow ow ow…



Ik kan ook heel relax zijn hoor… :mrgreen:




Ja ik zie het je helemaal doen :lol: :lol: :lol: :lol:

Ja grappig! Ik zou ook zo kunnen doen maar dan nog wat bozer erbij, alsof het iemand anders z’n schuld is dat hij weg is. :oops:

Hi,



We zien dat de Pokkie Foetsie commercial jullie niet is ontgaan. Voor diegenen die de reclame leuk vinden is het misschien grappig om te zien dat Keshondra haar pokkie nog steeds kwijt is. Ze overvalt nu zelfs volle bioscoopzalen! Check dit filmpje (niet geschikt voor mensen die de reclame zelf al niet leuk vonden :wink: ):



@ML wrote:

Hi,



We zien dat de Pokkie Foetsie commercial jullie niet is ontgaan. Voor diegenen die de reclame leuk vinden is het misschien grappig om te zien dat Keshondra haar pokkie nog steeds kwijt is. Ze overvalt nu zelfs volle bioscoopzalen! Check dit filmpje (niet geschikt voor mensen die de reclame zelf al niet leuk vonden :wink: ):



http://www.youtube.com/watch?v=nubCsywaQ9o




ooooh please… :shifty:

Ik zou haar tekkelen als ze voor mij langs zou lopen :mrgreen:

@Madre wrote:

@ML wrote:
Hi,



We zien dat de Pokkie Foetsie commercial jullie niet is ontgaan. Voor diegenen die de reclame leuk vinden is het misschien grappig om te zien dat Keshondra haar pokkie nog steeds kwijt is. Ze overvalt nu zelfs volle bioscoopzalen! Check dit filmpje (niet geschikt voor mensen die de reclame zelf al niet leuk vonden :wink: ):



http://www.youtube.com/watch?v=nubCsywaQ9o




ooooh please… :shifty:




hahahah leukk !!

Ik vind hem ook echt leuk ! :lol: :lol:

Ik heb haar als ringtone op mijn mobiel hahhaha! :mrgreen:

Ik kreeg van de week een prank toegestuurd via Hyves, je ziet dan al je contacten verdwijnen. Even later komt diezelfde vrouw vertellen dat het nep is, maar hoe erg het is als al je contacten verdwijnen, en daar praatte ze keurig ABN, geen straattaal te bekennen :mrgreen:



Ik vind het trouwens ook een geweldige reclame. Ik lag me gek om dat mens :lol: