Pokkie foetsie alles foetsie

Ik heb deze reclame al wel 20 x gehoord, en versta er de helft niet eens van.



Hubbie zegt dat ze niet alleen nederlands praat, ik denk dat ze gewoon snel praat en niet te verstaan is haha.



Verstaan jullie er wat van :think: ?

hahahah

Ja dies is leuukkk



Hubbie en ik doe hem altijd na…Ze praat heeeeel snel…echt heeel snelk





ik moet charita bellen klarita haha etc… Ik weet zelfs de namen niet hoor

tis gewoon nederlands alleen heel heel snel. Die reclame doet ons denken aan een vriendin van ons die gaat ook zo doen als d’r ‘poekie foetsie’ is :stuck_out_tongue:

Ik vind hem cool! :mrgreen:



Al die benamingen als Poekie of Pokkie ken ik alleen niet. Dat is toch geen Nederlands, gewoon weer zo’n popi-jopi woord van de jeugd?

ik vnd hem hilarisch, ook als je t niet verstaat haha…

Had zelf als oldtimer bedacht dat ‘pokkie’ een afkorting zou kunnen zijn voor pocketphone in de huidige jeugd-taal (Zoals ik al zei voel ik me echt een oldtimer, weet niet eens hoe die turbotaal heet tegenwoordig :lol: :lol: )

Ik dacht dat het papiamento was voor telefoon ofzo :oops:



Maar hij is wel vrolijk en leuk!

Leuke reclame, het enige nadeel vind ik dan weer, dat je er direct mee doodgegooid wordt, zodat je hem ook weer snel zat bent… :oops:





maar ik hoor af en toe ook wel wat Engels er doorheen. Don’t touch of zoiets… Als hij haar een knuffel wil geven… :think:

hemeltje lief je zal maar zo vriendin hebben haha :mrgreen:

Maar vind hem wel erg leuk!!

Ben ik dan de enige die wegzapt en het een vreselijk irritante reclame vind? :eh:

Ik versta het wel ja…vind het een gweldige reclame trouwens…

Hij is leuk :lol: 8)

ik vindt hem verschrikkelijk irri

ik ken hem nog niet eens… :eh:

Ik vind m wel goed te verstaan en lekker hysterisch :mrgreen: lachen!

je zal zo n vriendin hebben dat ze ook nog ongesteld is :lol: :lol: :lol:

:lol: ik vind hem erg leuk

@Marieke1978 wrote:

Ben ik dan de enige die wegzapt en het een vreselijk irritante reclame vind? :eh:




Nee hoor…

@Marieke1978 wrote:

Ben ik dan de enige die wegzapt en het een vreselijk irritante reclame vind? :eh:




Nee, ik vind hem ook afgrijselijk, en zet meteen het geluid uit als ie komt. Ik word er helemaal hyper van :mrgreen: