Iemand enig idee hoe pointer valt :think: Heb een heel gaaf winterjasje gezien alleen twijfel een beetje over de maat.
Ivan draagt nu 68/74 (gaat meer richting de 74) Welke maat moet ik dan doen voor winterjasje 74 of 80.
heb ook al een winterjasje van H&m maat 74 die is nog echt te groot.
Ik koop sowieso een winterjas een maatje groter. Is lekker warm, en dan weet ik tenminste bijna zeker dat hij hem de hele winter aankan. Dus ik zou sowieso voor een 80 gaan.
Maar het enige setje dat ik hier heb van pointer viel aardig normaal, al past hij nu hij maat 74 heeft het broekje (maat 68) ook nog wel (helaas is het een driekwart broek en heeft dat nu weinig zin meer )
ik heb laatst voor T.ygo ook een winterjas gekocht van pointer in mt 68. (rood met blauwe streep ). Hij is in nov 3 mnd oud.
Volgens de verkoopster valt hij iets groter maar redelijk normaal.
In nov. gaan ze hem vaak pas echt dragen en dan tm april zo’n beetje.
Dus in dat half jaar groeien ze nog wel! Zou zelf dan voor de 80 gaan. De jas is vrij flexibel die ik heb dan, mouwen kunnen makkelijk worden omgevouwen
Pointer valt gewoon normaal en soms (broeken) een “tikje” royaler… echt miniem… niet een hele maat ofzo.
Ik vind het een fijn merk en heb er dan ook veel van voor de jongens.
@Cell wrote:
Pointer valt gewoon normaal en soms (broeken) een “tikje” royaler… echt miniem… niet een hele maat ofzo.
Ik vind het een fijn merk en heb er dan ook veel van voor de jongens.
Idem, het valt hier goed, maar niet te groot of te klein, broekjes zijn iets groter, maar inderdaad geen maat groter, dus misschien een ‘tussenmaatje’, maar ik zou dus wel een grotere maat kopen, zo weet je zeker (zeker weet je het nooit maar toch.) Dat hij het een tijd aan kan (wss hele winter.)
…
Pointer broeken vallen wel wat ruimer, daarom koop ik die voor mijn jongens meestal. overhemden vind ik ook wel groter vallen, vooral de zomerblousjes.
Shirts vallen meestal precies goed.
Mijn dochter zit net in maat 80, had een jas aangedaan maat 86 en was echt te groot.
Heb gewoon maat 80 gepakt, want vind het er echt verschut uitzien als een jas te groot is en mouwen moeten omrollen.
Ik zou hem gewoon ergens ofzo gaan passen :think:
ik zou dan voor 74 gaan mijn mening is dat het groot valt en welk jasje heb je gezien de paarse?
jade heeft ook 68/74 en ik heb een winterjasje mt 80 gekocht…
je trekt ook wat dikkere kleding aan eronder die ook weer ruimte in neemt en idd ze groeien ook nog tussendoor :mrgreen:
Pointer valt errug groot
Ik vind pointer ook groot vallen…
Pointer valt groot!!!
Ik ga hem maar passen denk ik :mrgreen: :mrgreen:
Ik zou dan denk ik ook voor de 80 gaan, helemaal omdat je al een jasje 74 hebt. Die kun je m dan nu aantrekken en als i dan wat groeit begin volgend jaar die 80.
Ik heb voor maatje 80 gekozen. Helemaal omdat de winter lang is. Heb ze allebei gepast 74 was wel ruim alleen denk niet dat hij het tot februari/maart daarmee red.
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: