Point & paintset (verfset) nu bij de bas

Zag in de folder van de Bas zo’n verfset, Point & paint. Nu was ik vanavond van plan een stel muren te verven en vroeg me af of dit dus echt werkt :wink:

Heeft iemand er ervaring mee? Ik moet allemaal kleine hoekjes waar je met de roller nét niet bij kan, dus veel wisselen van kwast naar roller en het is qua m2 echt niet veel maar je bent er ontzettend lang mee bezig. hoopte een snellere manier te vinden. Voor de prijs kan ik het wel proberen, die 6 euro is de moeite niet, maar de frustratie die het oplevert als het niet werkt… :mrgreen:

jaaaah ideaal… mn buuf heeft dat gekocht nav die tell sell dingen op tv. In mum van tijd is ze klaar, deuren en muren, ze doet er alles mee, smeert niet, geen spetters en snel klaar… voor zes euro zou ik het halen!

kan daar elke verf in ??

daar zal ik even naar kijken, zal vast op de verpakking staan. ga vanavond naar de bas, ben benieuwd of het wat wordt…

volgens mij in ieder geval geschikt voor alle muren, of je er ook kozijnen mee kan verven kan ik niet echt duidelijk krijgen.

Heb 1 stukje gedaan, leek erop dat hij toch wel wat strepen maakt dus morgen kijken hoe het eruit ziet en dan aan de hand van het resultaat de rest ook verven. Als het niet mooi opdroogt toch maar met de roller…

Ik wacht op jou mening haha :angel: ,

als het idd werkt ga ik er ook 1 halen,

ik en een roller is een drama, alles zit onder behalve de muur :wall:

Je blijft toch wel wat ‘vegen’ zien, misschien dat ik het te dik gedaan heb? Vind het resultaat verder wel mooi, gaat vrij snel en makkelijk, maar het droogde nogal snel dus het was slecht te zien of ik er nu wel of niet overheen geweest was (was de tweede laag). Misschien dat ik nog een stukje ga proberen :wink: dit was bij de zoldertrap, nu moet de overloop en de trap naar beneden nog. maar die muren vallen meer op dus mocht het toch niet zo mooi zijn moet het nóg een keer :think:

mn buuf heeft alles gedaan, alles zonder strepen en vegen. Dus miss idd de dosering ff aanpassen.

moet je niet links en rechts en schuint over elkaar heen poetsen? oid?

Heb nog een stuk gedaan. Op zich is het een fijn ding, maar grote stukken muur doe ik liever met de roller.

Voordelen:

Niet afplakken (dat is echt ideaal)

Kleine hoekjes en stukjes gaan heel snel

Nadelen:

Je blijft banen zien, soort strepen. Als je er dan nog een keer overheen gaat, krijg je dit niet weg. misschien dat ik het te dik doe, maar ook als er bijna geen verf op zit heb ik dit. ik denk dat het komt omdat het vrij snel droogt, dus dat je die banen dan niet meer weg kan werken.

Grote muren vind ik lastig, dan gaat een roller veel sneller voor mijn gevoel.

Had nu een heel stuk kleine hoekjes, dan is het echt ideaal! De roller neemt dan halve stukken kozijn mee, je moet dan echt heel goed afplakken en daar heb ik een hekel aan :mrgreen: Moet nu nog 1 hoekje en 2 grote stukken muur, die laatste doe ik met de roller. Kleine hoekje ga ik dit toch weer voor gebruiken. En dan ook de randjes bij plafond/vloer, werkt mooier dan de kwast. Maar het werd te donker dus ik moest stoppen. :slight_smile:

hoeken en zijkanten doe ik altijd met een blokkwast