poing poing????

ik zit achter mijn laptop te kokken… heb niets aparts open staan en mijn laptop maakt af en toe ineens geluid :shock:



bliep bliep bliep pwoang… zo’n pc spel geluidje achtig maar ik heb geen idee waar het vandaan komt???

De sint en piet hier op KOK? :mrgreen:

@Marieke1978 wrote:

De sint en piet hier op KOK? :mrgreen:




Moest inderdaad ook om lachen! :mrgreen:

Vooral die woorden dat je het geluid probeert na te doen!









Maarreh…ik heb geen idee wat het zou zijn :think:

geen site open staan waar reclame op zit met dit geluid??

ik heb het even in de gaten gehouden maar dat is het inderdaad…



op de site maakt ie geluid… blijkbaar… als de pakjes vallen… ik heb m even in de gaten gehouden



najaaaaa… ik had bijna stress :smiley:

haha…ik herken het…soms schrik je je eigen helemaal rot als je sommige site opent :lol:

ik zat al te wachten wanneer er een toppic over geopend zou worden :lol: :lol: :lol: .

vorig jaar was dit toppic er ook al :mrgreen:

:angel:

@monique wrote:

ik zat al te wachten wanneer er een toppic over geopend zou worden :lol: :lol: :lol: .

vorig jaar was dit toppic er ook al :mrgreen:




Haha ik ook !!!

ja idd maar omdat dit ook kok was had ik het niet door… had verder alleen dingen openstaan die ik altijd wel open heb enzo… dus ik was even helemaal van slag…

@Karin2 wrote:

@monique wrote:
ik zat al te wachten wanneer er een toppic over geopend zou worden :lol: :lol: :lol: .

vorig jaar was dit toppic er ook al :mrgreen:




Haha ik ook !!!






WHAHAHAHA ik ook :lol: :lol:



Ik had het laatst ook,ik dacht wat hoor ik nu :doh:

Toen schoot me dat topic van vorig te binnen :mrgreen: achja sint en de piet :mrgreen:



Oeps denk er opeens aan dat ik nog kadootjes in de schoen moet doen :oops:

goed dat je het zegt!!! ik moet die schoenen ook nog doen!!!

moet ook nog even warme melk neerzetten net alsof… :roll: voor de pieten he… vinden ze lekker mam het is koud… we moeten niet alleen aan het paard denken

@Judith1 wrote:

goed dat je het zegt!!! ik moet die schoenen ook nog doen!!!

moet ook nog even warme melk neerzetten net alsof… :roll: voor de pieten he… vinden ze lekker mam het is koud… we moeten niet alleen aan het paard denken




:inlove: :smiley:

vind je die lief moet je deze ook even lezen

http://sjudetje.hyves.nl/blog/6751647/Over_hoe_lief_en_hoe_vreselijk_kinderen_kunnen_zijn/KUQ0/

@Judith1 wrote:

vind je die lief moet je deze ook even lezen

http://sjudetje.hyves.nl/blog/6751647/Over_hoe_lief_en_hoe_vreselijk_kinderen_kunnen_zijn/KUQ0/




wat een zuster liefde :inlove:

en heeft ze nog gegeten?

ja ze heeft wel gegeten, niet alles … en ze heeft ook gewoon de schoen mogen zetten en we hebben nog even een flinke knuffel gedaan met zijn drieen omdat we allemaal van willemijn houden en van emma en van mama… en dat ik alleen boos was op willemijn omdat ze niet wilde eten… en niet omdat ze willemijn is.



ze zijn ook lekker gaan slapen… :smiley:



emma had ook nog een briefje geschreven voor piet dat haar schoen ook voor willemijn goldt en dan deelde ze dat wel :inlove: :smiley: maar dat briefje heeft ze weg gedaan omdat willemijn haar eigen schoen mocht zetten :smiley:

Hm, dacht het is vast een toontje die jouw vertelt dat je weer eens wat leuks gewonnen hebt :mrgreen:

hahahahaha ja je zou het bijna gaan verwachten :mrgreen: maar dan win je niet meer als je het verwacht…

ik kreeg ergens een kraslot bij en nu won ik zomaar 13 euro :smiley:

kijk en dat is ook leuk!!! is toch wel weer bijna vier pakjes luckies :mrgreen: