poging tot kidnaping

gister gingen hier al de geruchten door het dorp dat er een dorp verder een kinderlokker actief is heeft een poging gedaan om een 11 jarig meisje in de auto dte krijgen was gister ook op hart van nederland.

Mijn oudste mag meteen niet meer alleen op straat van mij want dit is wel erg dichtbij zeg!

http://www.bndestem.nl/regio/roosendaal/4453432/Poging-kidnap-elfjarig-meisje.ece

:shock: zow, wat een schrik… :shock:

Daar moet je je bij uitlopen zeg, oww… :evil:

Gatverdarrie wat eng…brrrrrrrr… :evil:

Ik krijg er kippevel van… jakkes!

Nee toch! Mijn familie woont in Zevenbergen dus ik ben wel bekend in die omgeving :?

Wat bezielt zo’n vent toch? :evil:

Getsie! Ik begrijp het echt niet. Hoe kan iemand zo ziek in zijn hoofd zijn om zo iets te (willen) doen!

oh hier een jaar of anderhalf terug ook eentje…

wat bezielen die mensen toch?

:wall:

:wall: :twisted:

Wat eng!!!

Ik weet nog dat toen ik op de basisschool zat er een kinderlokker actief was in de buurt. Onwijs eng vond ik dat!

Alle kinderen kregen toen direct van de meester les in “wat te doen”. Mocht toen ook niet alleen naar de bushalte lopen om naar huis te gaan.

vreselijk zeg houd idd je meisje maar lekker binnen en niet alleen over straat het is toch te triest voor woorden dat je niet eens meer veilig bent in een dorp etc :x

@crien wrote:

Nee toch! Mijn familie woont in Zevenbergen dus ik ben wel bekend in die omgeving :?

Wat bezielt zo’n vent toch? :evil:

ik wilde het eerst niet lezen, dacht ver van mijn bed show tot ik jou zevenbergen :shock: zie schrijven…

Bah zeg…

Vroeger heb ik zelf ook zoiets meegemaakt… Een auto die ons heel de tijd volgde, weken lang…

Een vriendinnetje van mij is toen ook bijna een busje ingegaan…

Bah…

gr patricia

Kippenvel krijg ik er van… :frowning:

Wat bezielt die vent wel niet??? :evil:

Wat een idioot zeg :hand:

Echt heel eng

was gisteren ook op Hart van nederland!

ow bah kippenvel rilt over mijn hele lichaam!

hoe gek ben je :x :evil: :shock:

Gats wat eng

oh wat vreselijk, zulke mensen :wall:

GRRRR

mijn ergste nachtmerrie bah moet er niet aan denken

Bij ons in de buurt zijn ze ook actief, vind het een doodeng idee. :roll: Daar springen ze ook bij kinderen achter op de fiets etc, vind het echt walgelijk!