Poezie album

Hoi,

Mijn kleine meid wordt over 3 mnd 1 jaar.

Is het leuk om al een poezie album te geven?

Heb een leuke gezien van Diddl en aangezien haar kamertje ook met Diddl wordt vind ik het wel leuk om te geven. Het punt is alleen dat ze pas 1 jaar wordt en er dus toch niks van snapt.

Zijn er hier meerdere kindjes van 1 jaar die een poezie album hebben? Of wachten jullie ermee tot ze een jaartje of 4 zijn?

Groetjes,

Krista

of eigenlijk toch wel ja… wle leuk als alle familie enzo erin heeft geschreven als herrinnering…

ik vind poezieboekjes leuker voor opa’s en oma’s en ouderen… en van die vriendineboekejs echt voor vriendjes en vriendinnetjes

Persoonlijk denk ik van niet…

Denk dat het leuk is als ze een jaar of 4 of 5 zijn. Dan hebben ze er ook

een beetje weet van wat het is.

Ik heb Nee gestemd.

Ik kreeg mijn eerste toen ik 4 werd, omdat ik ook naar school zou gaan.

Ik vond het geweldig, mocht zelf vragen aan de opa’s en oma’s of ze erin wilden schrijven en vond de spanning en het wachten tot ik het terug had helemaal super.

Ik zou het werkelijk zonde vinden om die eerste gedichten er in te laten schrijven zonder dat ze zelf beseft waarom mensen dat doen en wat het mooie is achter een poeziealbum.

Dus nee, zeker geen 1 jarige.

Ik zou even wachten.

Nee da’s zonde van je geld tegen de tijd dat ze t wil gebruiken is er misschien al een nieuwe rage.

wat cell zegt…

en je gaat mensen ook niet twee keer vragen in hun album te schrijven.

en het is echt iets waar kindjes van 1 gewoon helemaal niks aan hebben. vaak worden er vrij standaard gedichtjes ingeschreven, dus echt leuk voor later is het ook niet(want diezelfde gedichtjes zouden ze er ook in schrijven als je kind ouder is en dus wel bewust het album aan iemand kan geven).

Ja ik weet dat een 1jarige niks aan heeft, dat was ook mijn punt waarom ik zat te twijfelen.

Misschien moet ik hem maar voor mezelf kopen omdat IK het zo leuk vindt :oops: :roll: :wink:

:lol: Da’s een goed idee Krista en dan aan alle kokkers opsturen :mrgreen:

Ik wil er voor ryan wel al een halen. Juist omdat mijn oma nu ook nog leeft. Ik ga er wel bij zeggen dat er niet zon standaard tekstje in mag om snel klaar te zijn. Maar dat er gewoon iets in moet staan hoe hun het nu beleven. Straks al ryan wat groter is en er misschien wat mensen zijn overleden zou ik het jammer vinden.

Ik kijk nog regelmatig in die van mijn zus daar staan tekstjes in van mijn oma,opa &tante die er dus niet meer zijn. Het is speciaal dat hun nog wel wat hebben kunnen schrijven. Ik hecht hier juist veel waarde aan aangezien ikzelf 4x mijn poezie album ben kwijt geraakt. Ik heb zelf nix meer van de overleden dierbare!

Ik wil er voor ryan wel al een halen. Juist omdat mijn oma nu ook nog leeft. Ik ga er wel bij zeggen dat er niet zon standaard tekstje in mag om snel klaar te zijn. Maar dat er gewoon iets in moet staan hoe hun het nu beleven. Straks al ryan wat groter is en er misschien wat mensen zijn overleden zou ik het jammer vinden.

Ik kijk nog regelmatig in die van mijn zus daar staan tekstjes in van mijn oma,opa &tante die er dus niet meer zijn. Het is speciaal dat hun nog wel wat hebben kunnen schrijven. Ik hecht hier juist veel waarde aan aangezien ikzelf 4x mijn poezie album ben kwijt geraakt. Ik heb zelf nix meer van de overleden dierbare!

Ik heb nee gestemd, omdat ze als 1 jarige er nog niets aan hebben.

Maar aan de andere kant heb je nu dus nog de kans om er iedereen in te laten schrijven.

Mijn sm is namelijk toen Sharon 3 was overleden, zij staat dus niet in haar poeziealbum helaas.

Dus misschien is het juist wel leuk om te doen, ik zou dan alleen niet een album met bijv didl ofzo kopen, maar een neutraal album zonder modegrillige plaatjes.

Ik heb nee gestemd. Ik vind een poezie album idd meer iets voor als je kindje naar school gaat, vind het ook leuker om gedichtjes te krijgen dan die standaardvragen van de vriendenboekjes die nu zo in zijn.

Wel heb ik nu voor Meg een foto album gekocht waarin ik iedereen die op kraamvisite is gekomen wat heb laten schrijven (een wens voor haar of hoe men haar ziet), daar gaan dan straks de foto’s bij. Dat zal alter een dierbare herinnering zijn. Zoiets kun je natuurlijk ook nog bij een 1e verjaardag doen. Is misschien wel leuker omdat men je kindje dan al beter kent en ook iets bijzonders wat ze met haar hebben meegemaakt kunnen beschrijven.

Mouse