poes krols??

Mijn poes is volgens mij super krols!

Ze loopt sinds vanmiddag alleen maar te miaauwen buiten, heel schor…

Volgens mij is ze nu 11.5 maand oud…

Zoonlief wilde graag nestje,

en ik vind 2 katten ook wel leuk eigenlijk!

iemand idee waar ik nu op moet letten ect ?

ben totaal een leek daarin :oops:

(tijger is trouwens hier gewoon aan komen lopen,

huis tuin en keuken poes,

en normaal echt een binnen kat)

nu wil ze alleen maar naar buiten…

Tja ze wilt naar buiten om lekker te sloerie-en met een knappe kater. Dus is de kans als je haar naar buiten laat erg groot dat ze zwanger wordt.

Dus tja als je dat wilt, moet je haar buiten laten… :lol:

Verder valt er weinig op te letten denk ik. Mocht ze zwanger worden dan is het eerste teken dat haar tepels groter worden. Dan voel je ze heel duidelijk als je haar over haar buikje aait.

En wil je niet dat ze zwanger wordt, ja dan echt binnen houden, want ze zal de hele buurt bij elkaar mauwen voor een katert en geloof me dat lukt ze vaak wel :wink:

Succes!

mijn poes komt niet buiten en is krols… moet haar nog steeds sterilliseren… volgende maand hoop ik dit keer want ze pist weer lekker op der plekje in huis… en word gek van der gemekker zucht beesje is bijna 11 jaar en komt al sinds 2003 niet meer buiten… alleen achter het hek nog.

van de week had ze sjans van een mooie kater maar ja die kon der niet bij haha…

verder nouja je ziet vanzelf wel wanneer ze boller word… duurt 9 week de dracht hoop dat je geen groot nest hebt :slight_smile: ik had er ooit 1 van 5. waarvan nog 2 in huis heb lopen samen met mams

1 ding heb ik nu geleerd haha

ik wist dat ze herrie maken,

ook snachts…

:angel:

Onze Heisa was zo’n slet als ze krols was, dat ze dus zelf de voordeur openmaakte!!!

Gaat met zo’n gewone klink, dus even springen en open…

We zijn haar een keer twee uur kwijt geweest… Gelukkig hebben we niet veel katten in de buurt.

Nu is ze geholpen en heeft ze er geen last meer van.

Nu begint Teigurr, dus zodra die haar eerste tekenen van krolsigheid begon te vertonen, ging de haak op de deur :lol: