poes en kinderen

hoi

we hebben pas een kitten gekregen.

erg leuk en zo’n klein nog.

ik ben altijd gewent met honden, dus dit was voor mij een hele om schakeling.

mijn broertje was in zijn baby tijd erg ziek geweest van katten poep.

en dat houd me steeds in mijn achter hoofd.o ja moet eigelijk beginnen met ik heb een dochter van bijna twee. ze blijft wel bij de katten bak vandaan. hahaha.

mama toch hihi.

hoe denken jullie erover en hebben jullie kinderen , poezen & katten.

en hoe doen jullie dat met wormen. ik weet dat die heel vies kunnen zijn.

ach zal wel mama’s gevoelens zijn en bezorgtheid.

groetjes wonder77

poesje ontwormen volgens de bijsluiter (en eens per jaar herhalen). Verder leerde ik mijn zoon dat de kattebak de wc van de poes was. Hij was bijna 3 toen we onze kat kregen, dus is er nooit aan geweest.

Nu staat de bak op zolder, dus verwacht ik niet dat het bij de volgende problemen gaat geven.



Veel poezenplezier!

We hadden 4 katten, nu helaas nog maar 3 :frowning:

En we hebben nu (nog :wink: ) 2 kinderen.



Is altijd goed gegaan…

Ik maak de bak meerdere malen per week schoon, ontworm en ontvlooi ze netjes om het halfjaar, ze krijgen elk jaar hun inentingen en ik stofzuig dagelijks het huis.

Kindjes hebben weinig last van ze.



Mijn dochter lijkt er nu echter wel op te reageren (de haren)

Maar met dagelijks stofzuigen is het minimaal…



Gewoon lekker van genieten!

Het is zo leuk om als kind met diertjes op te groeien :inlove:

als je er gewoon voor zorgt dat je katje geen wormen krijgt dan is er niks aan de hand.maar een keer per jaar ontwormen is echt te weinig.ontwormen kan je beter om de 3 maand doen en vooral als je katje naar buiten zal gaan.bij een binnenkat is eens per half jaar voldoende.maar een kitten tot een jaar kan je zowiezo het best om de 3 maand ontwormen want vaak krijgen ze al wormen mee van hun mama.



veel succes

Wij hadden 5 katten, nu nog 4, 1 kind en 1 kind op komst.



Nooit geen problemen gehad, idd goed ontwormen en de kid´s bij de bakken weg houden.

hey mama’s bedankt.

voor jullie reactie.

ja ze is ook wel lief.

en ik vind het ook erg belangrijk dat kinderen metdieren op groeien ja ons hond is helaas overleden toen ik 19 wken zwanger was van mijn dochter.



fijne avond nog groetjes wonder77