Nienke is nu 15 maanden en krijgt sinds dat ze 12 maanden is gewone melk. Daarvoor eerst 7 maanden borstvoeding en vervolgens Nutrilon Pepti ivm koemelkallergie.
Eigenlijk is het direct goed gegaan met de gewone melkproducten, ze heeft geen uitslag oid en ook geen pijn meer. Wel komt al het eten er ‘heel’ weer uit. Kan de druiven van de dag ervoor gewoon afspoelen en hergebruiken… :sick: !
Ik merk dat ze er de laatste tijd wat meer last van krijgt. Van de week hadden we macaroni en die zag ik echt terug ik 3 poepluiers. Gisteren sperziebonen en ook die kwamen er vanmorgen heel weer uit.
Nienke eet met de pot mee en eet het meeste zelf, dus niet echt geprakt.
Ze heeft minimaal 3 poepluiers op een dag…
Wie herkent dit? Is dit normaal of moet ik er wat mee?
dat heel eruitkomen, kauwt zij niet? Hier vind ik de rozijntjes ook heel terug, maar die slikt ze ook heel door!
Nienke kauwt wel, of eigenlijk is het meer bijten, ze heeft nog maar 6 tandjes… Halve druiven komen er dus ook half weer uit.
oww dat is hier ook zo hoor haha
druiven/mais/rozijntjes/soms stukjes macaroni maak me er niet echt druk om.
De laatste week heeft onze dame tussen de 3 a 5 flinke poepluiers per dag. Maar ze heeft nu ook last van haar tandjes.
Misschien dat jou kindje ook wel last heeft van doorkomende tandjes en dat ze daardoor meer poepluiers heeft?
Had ze van te voren altijd maar 1 poepluier ?
Hier ook herkenbaar vooral mais en bonen vinden we in hele vorm terug :silenced:
Van de week had ze krentebollen nou dat hebben we geweten :shock: :sick: wat erg zeg.
Merk verder niks aan der ze heeft dit al heel lang de ene dag poept ze vaster als de andere dag :naughty: :?
Is normaal hoor, ik hergebruik de doperwten altijd 8)
Ik zou dan gewoon wat geprakt eten uitproberen als je het idee hebt dat ze er last van heeft.
Hier eet Amélie absoluut geen hele dingen (en al helemaal geen vlees) want zij kauwt ondanks haar 7 tandjes en 4 kiezen helemaal NIET :shifty: en zodra ze iets binnen krijgt wat een hardere substantie heeft (en ze dat dus niet kan plat drukken tegen haar gehemelte aan) komt het er meteen weer uit…
idd dat geeft aan dat ze niet echt kauwt
@D. wrote:
Is normaal hoor, ik hergebruik de doperwten altijd8)
Hahaha, als je nog champignonnen nodig hebt…

Misschien een beetje oftoppic, maar als het eten er weer in zijn geheel er weer uit komt, heeft het lichaam dan wel alle voedingstoffen eruit kunnen halen?
Ik zou gewoon lekker een geprakt prakje geven, dat doen we hier ook.
Daarnaast mag yari wel stukjes vlees zo eten en als we bijv sperciebonen eten krijgt ie wat losse boontjes voor erbij.
@Mip wrote:
@D. wrote:Is normaal hoor, ik hergebruik de doperwten altijd8)
Hahaha, als je nog champignonnen nodig hebt…![]()
Mag je van mij de mais hebben