nou ja de titel zegt al veel
Hoe krijgen jullie poep vlekken eruit het lukt mij gewoon niet
En baal daar van Want nu heeft hij net heel veel gepoept en zit een nieuw truitje onder nou die kan wel weg straks na het wassen
dus help
oja ik zet het in de biotex een nacht en als ik het dan was doe ik er nog vloeibare ossegal zeep op
ik lees mee
Heb er zelf nooit problemen mee gehad gingen er gewoon met wassen uit maar dit stond als tip op opoe veenstra:
Poepvlekken:
Deze verdwijnen doorgaans door te wassen met een zeepsopje. Eventueel kan men een beetje ammonia in het spoelwater doen.
Succes,
Annnamarie
wat voor zeepspoje ?
want dat doe ik al
Ik leg alles waar (bv)poep in zit direct in KOUD water!
Warm water brand het erin!!
Dan doe ik later met zo een ossegalstick en laat ik het in het koude water liggen…dan gooi ik het in de was erbij…krijg nu alles eruit…bij Renzo deed ik dus warm/heet water :roll: veel weg kunnen gooien :?
ik gooi een schepje vanish bij en schoon is het weer.
Dus niet voorweken enz.
Shout vlekkenspray erop spuiten, even intrekken en dan gewoon in de wasmachine :thumbup: . Het is er bijna altijd uit.
Ik deed inderdaad ook warm water dus ga eerst koud water proberen.
vanisch hielp niet kreeg het er niet uit.
meer tips zijn welkom
Ik doe er shout op, werkt ook…En dan bleken in de zon 8)
Welke zon…Maar goed, de zon is de beste schoonmaker…Spagettie, poep…Gaat er allemaal uit…
Ik zet er altijd direct de douchekop op met een harde straal, dan is het er meestal gelijk uit (werkt alleen bij verse (niet opgedroogde)vlekken)
Als het er niet helemaal uit is btje boenen met ossegal…
Ik deed ook altijd warm :? , ga het zo ook eens proberen
Ik zweer bij driehoekzeep met glycerine. Ik heb zelf altijd de goedkope van de aldi. Zeep op de vlek doen en een nachtje in het water laten staan. Sommige dingen inderdaad koud. Na die nacht uitwassen en het is eruit. Dat was een gouden tip van mijn kraamhulp 6 jaar geleden.
Laatst had ik een broek waar ik de vlekken niet meer uitkreeg. Toen heeft mijn schoonmoeder het behandeld met ossegalzeep. De broek is weer schoon :mrgreen:
ik doe het direct in een sopje, goed omspoelen en dan emt de eerstvolgende was mee.
of als hij op de creche gepoept heeft, zit het er al even in en is het ingedroogd.
Dan doe ik even wat shout erop, in laten trekken en dan in de was.
heb tot nu toe alles eruit gekregen.
o ik ben zo blij
had 2 witte dingen in de zon gelegd om te drogen terwijl er nog best een poepvlek was te zien en wat denk je gewoon weg lang leven de zon jammer dat hij er niet veel is.
Vanish Oxy Action… paar uurtjes inweken, dan een volle 30 graden was, met voorwas, en werkt eigenlijk altijd (en er wordt hier wat afgepoept :sick: :lol: ).
Tis al gezegd en ik heb de tip ook van KOK gehaald en dacht eerst :shock: jahoor kan dat: en ja : leg het in de zon als deze er is en het gaat er gewoon uit…en het kost je niets…
Hier doe ik het gelijk natmaken met warm water, flinke klodder vloeibare ossegalzeep erop en ff goed over de vlek schrobben en daarna in de was op 40 graden, gaat er hier altijd uit :thumbup: Hij heeft momenteel weer lekkere kiezenluiers, dus vaak de randjes van de rompers die lekker onder zitten :sick: Maar het gaat allemaal schoon de kast weer in :lol: Denk alleen dat bij alles geldt dat je het wel gelijk moet schoonmaken, dus niet ff laten liggen?
hallo,
ik gebruik vlekkenspray van hg, zit in een spray flacon, werkt super :thumbup:
hoop dat er ienmand wat aan heeft.
gr melanie
Ik gebruik Vanish dual action (zo’n fles met twee compartimenten met roze en witte vloeistof) even inwrijven en in de machine, gewone vanish werkte hier niet, maar deze wel!