poepluier/romper

Zie onder andere hier:

http://beneluxconsumers.custhelp.com/cgi-bin/beneluxconsumers.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=9821&p_created=1208859935&p_sid=Ny8ikUQj&p_accessibility=0&p_redirect=&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPSZwX3NvcnRfYnk9JnBfZ3JpZHNvcnQ9JnBfcm93X2NudD00NSw0NSZwX3Byb2RzPTY2JnBfY2F0cz0mcF9wdj0xLjY2JnBfY3Y9JnBfc2VhcmNoX3R5cGU9YW5zd2Vycy5zZWFyY2hfbmwmcF9wYWdlPTE*&p_li=&p_topview=1

Ik zie het hier op de Pam.pers nr 3 ook niet meer staan. Zou het soms alleen op de newborns staan? Of is het er helemaal vanafgehaald?

Anyway, ik heb de gbruiksaanwijzing nog niet zo heel erg lang geleden op de verpakking zien staan.

Daar staat dat je de elastische randjes binnen in de luier niet naar buiten moet trekken…ik vind dat iets anders dan de ‘vleugeltjes bij de benen’…? Die zijn ook niet elastisch. Ik denk dat het over twee verschillende dingen gaat?

Newborns gebruiken we al maanden niet meer, zou best kunnen dat het daar wel op staat. :slight_smile:

Misschien hebben we het inderdaad over verschillende dingen.

Ik doe in ieder geval niets anders met de luier dan hem onder z’n billen leggen en dichtplakken. Er is nog nooit wat langs zijn beentjes gelopen, wel piept het er aan de bovenkant op z’n rug nog wel eens tussenuit.

roos ik weet wat je bedoeld… dit moet je niet naar buiten trekken, maar ik bedoelde de vleugels… :wink:

@Roos wrote:

De stretchrandjes niet naar buiten trekken. Dan weet je zeker dat de luier in ieder geval goed zit.

Inderdaad, niet de randjes netjes doen!