Poep :-)

:mrgreen:



Ik heb nog nooit zoveel over poep gepraat als na de geboorte van ijn kids.

Ook nu zit ik weer met een poepvraag :slight_smile: :



Nikki heeft echt wel 8 poepluiers (soms wel meer!) per dag!

Niet veel per keer maar wel heel vaak dus. We verschonen haar zo vaak mogelijk, maar toch heeft ze nu luieruitslag.



Op zich denk ik niet dat er iets ernstigs aan de hand is, maar vraag me toch af waar het aan kan liggen en of we iets zouden moeten veranderen aan haar voeding misschien? Herkent iemand het van zijn eigen baby? Wat zouden we er aan kunnen doen zodat ze naar de meer normale 1 of 2 keer per dag gaat? (Wat ik zo lees is dat vrij ā€œnormaalā€ )

hier tot aan de vaste voeding was elke luier een poepluier! dat was zo een maandje of zeven/ acht

Wat ik me nog kan herinneren van Jesse (hoe lang is dat dan al wel niet geleden :mrgreen: ) had hij in het begin ook elke luier een poepluier.



Volgens mij heel normaal dus hoor bij die kleintjes!



Succes er mee!



Groetjes,

Willy

Je beebje is onwijs kleinā€¦ zoveel poepluiers is heel normaal! Kun je niks aan doen, wordt vanzelf minderā€¦ (als je geluk hebt ;))

Lees vaak dat veel babies maar 1 of 2 keer per dag een poepbroek hebben (of zelfs maar 1 keer per 2 dagen! ), vandaar dat ik toch even ging twijfelen :mrgreen:



Lotte was ook een ā€œ1 a 2 keer per dag poeperā€, van het begin af aan eigenlijkā€¦ We blijven gewoon elke paar uur luiers verschonen :wink: en hopen op betere tijden :wink:

Had ik ookā€¦ Bā€™Elanna poepte hooguit twee keer in de week :shock: :shock: :shock:



Heb een keer heel bezorgd op het CB gevraagd of het wel normaal was dat Benthe wel 6 tot 8 keer op een dag poepteā€¦



Antwoord was dat dƃĀ”t normaler was dan 1 tot 2 keer in de week :wink:



Maar idd, het is best wel wennen :lol:

Ruben had het ookā€¦ 7 a 8 luiers per dag, was niet veel maar wel vaak.Nu pas wordt het wat minder, maar nog steeds 3 per dagā€¦

Voor mij een teken dat zijn darmen werken.Mijn dochter vroeger had hele harde ontlastingā€¦ en 1 a 2 keer per 3 dagenā€¦ dus zolang hij goed drinkt en zeker goed plast, vind ik het wel fijn dat ie zoveel poepluiers produceertā€¦ Hij maakt er alleen een sport van om het te doen als ik hem net verschoont hebā€¦ :lol:

Hier de eerste maanden ook 8x per dag een poepluier hoorā€¦zover ik weet is dat in begin heel normaal,nu zit hij op 1x per dag :dance: :wink:

Vandaag voor het eerst niet bij elke verschoning een poepluier, toch ook wel fijn voor Nikkiā€™s billen :mrgreen: Hoop stiekum dat het zo blijft :wink:

Het ook zijn, dat de kleine meid niet tegen deze luiers kanā€¦ Ik gebruik eigenlijk altijd P.ampers maar was voor 1 keer overgestapt op k.ruitvat luiersā€¦ Hij had gelijk last van luieruitslagā€¦ Nu weer terug op P.ampers en het is helemaal superā€¦ Dus dat zou het ook nog kunnen zijnā€¦

Vandaag ook weer een aantal verschoningen met alleen plasluier dus ik heb goede hoop dat het zo blijft. De luieruitslag is ook meteen weg dus het is blijkbaar geen allergische recatie op de luiers, maar wel bedankt voor de tip :slight_smile: