PMS!!!!!!!! Aaaaaaaaaaaaaaargh!!!!!!!!!

Voor het eerst in jaaaaaren ben ik weer ongesteld geworden… tussen mijn twee laatste zwangerschappen heb ik een Mirena gehad, bijna twee jaar van de menstruatie afgeweest… toen negen maanden zwangerschap, en vier maanden borstvoeding… en nu dus weer ongesteld. Bah!!! Al dagen knallende koppijn. En gisteravond zei ik tegen mijn vriend dat ik baalde van het wasgoed wat voor de tigste keer deze week gevouwen moet worden, en toen ik net thuis kwam van boodschappen doen stond de wasmand met schone was op tafel, gevouwen en wel. En hij zei met een vermoeide zucht “denk je dat je het op kunt brengen het in de kast te leggen”? ONTPLOF!!! Fijn dat hij het opvouwt, maar dan die opmerking erachteraan!!! Dat moet hij dus niet doen als de PMS mijn oren uitgiert… “Nee, ik kan het niet in de kast leggen! Ik doe de hele dag geen flikker, ik lig alleen maar languit op de bank en laat de kinderen versloffen, dus dát kan er ook niet bij!!! En rot nou maar op!” :twisted: :twisted:



Sorry… moest het even kwijt. Leuk die PMS… gelukkig ben ik heel evenwichtig en is er aan mij níets te merken van enige karakterverandering dankzij mijn hormoonhuishouding! :liar:



En nou ga ik een doos Merci leegvreten!

:lol: :silenced: :shifty:

:lol:



:hug: Eneuh, helpt de chocolade?..

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



Sorry, moet wel ff lachen hoor. Maar het is zoooooooooooo herkenbaar! Oh, die mannen moesten dit ook eens meemaken, dan weten ze wat het is :evil: !

Sterkte en geniet lekker van die Merci hoor :thumbup: !



:-*

Jenni,

Helemaal niet herkenbaar hier hoor !!! :liar: :liar: :liar:



Ben sinds gisteravond ook ongesteld, nogal hevig mét hoofdpijn. Rob heeft gisteren ook een antwoord gekregen van me waar hij zo keek: :o :shock: :? :frowning: :x en nadien: :doh: dan :silenced: gedurende een tijdje en uiteindelijk: :hug:



Ik dus weer: :inlove:



liefs

Gerda

:shifty: :silenced:



Smakelijk meid :smiley:

En, het gaat over… echt! :wink:

jenni toch :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:









:silenced:

nou daar had ik dus vorige week de hoofdpijn ook van…blehhh

voor t eerst in 11 mnd weer ongesteld…echt 3x niks…weet weer waarom ik de pil doorslik

Ja, ik heb al overlegd met mijn vriend… eind december gaat bij hem de stroom eraf, om het zo maar te zeggen :smiley: Maar ik neem toch een Mirena spiraal, als ik een half jaar bv geef… 1x ongesteld in jaren en ik ben er alweer klaar mee! Om nog maar niet te spreken van die hoofdpijn :oops: . En beter dubbel beveiligd dan helemaal niet, zullen we maar zeggen :smiley:

Ow Jenni,

ik herken je verhaal helemaal.

Ik heb ook zo’n schatje wat dan de was gaat doen enzo, maar dankbaar ben ik op zo’n moment ook niet. Wat zijn wij vrouwen toch complexe wezens he hihi…



Heb je wel genoten van je merci (bij mij doet bonbonbloc wonderen hihi. maar ook daar is mijn lief te schattig in, als hij weet dat ik weer ongesteld moet worden neemt hij die alvast mee, en dan begin ik al te brommen; heb je wat goed te maken ofzo :x hihi)



Maar je moet toegeven (misschien als je pms over is hihi) dat je wel een lief vriendje hebt dat hij dan die was ff voor je doet, toch?



Sterkte (ook voor je vriend) tot je de mirena kan laten plaatsen…

hahahahaa

ja zoooooooooo vervelend… de mannen bij mij op het werk hebben het ook altijd meteen door bij mij… oh tis zeker weer zover :roll: kijken ze in de agenda… ja eind van de maand idd…

heb geen man thuis dus de mannen op het werk ontgelden het dan



bij mij doen milky ways een boel goed :smiley: