Pluim voor Zonneschijn

Ik wil hier even zonneschijn bedanken die met alle eerlijkheid een klein foutje :oops: onze kant, de schade beperkt heeft weten te houden. Ze had best een deurtje in kunnen trappen.



Zonneschijn weet wel wat ik bedoel :wink: .



Bedankt!!!



Jen en bv

Nahhhhhhhhhhhhh dan wil ik ook weten waarom… :angel:

@faizaa wrote:

Nahhhhhhhhhhhhh dan wil ik ook weten waarom… :angel:




ik ook ! :angel:

me too :angel:

Maak ons even nieuwsgierig zeg :angel: .

tja doe het in een pb of zeg waar het over gaat.

zooo geheim zal het wel niet zijn…



dus kom maar op met het verhaal.

Lol, had je de carvan verhuurd en een verkeerde sleutel afgeleverd? :mrgreen:

Jaaa… tssss. pffff. nou… sjonge… ik wil het ook weten…

hahahahaha. Leuk die nieuwsgierige reacties.

Maareh, ik moet wel blozen hoor :oops: :oops:

Eigenlijk vind ik het niet meer dan normaal.



Ik wil mezelf geen schouderklopje geven, maar jullie zijn zo nieuwsgierig :lol:



Ik zag vorige week plots een overboeking van een onbekende op mijn rekening staan. Borg stond erbij. Snapte er niets van, wilde de bank al bellen, maar om daar nu geld voor te betalen (zoveel cent per minuut), dat ik het gewoon maar heb teruggestort. Op die naam in die plaats kon ik wel een slager (meen ik) vinden, maar niet op dat adres.

Nadat ik het geld had teruggestort viel mij op dat Jen op hetzelfde adres woonde (Jen had porto kosten overgemaakt voor rompers) als die andere persoon (tevens ook andere rekeningnr)



Dat maakte mij overigens wel nog blijer, want nu wist ik in elk geval waar het vandaan kwam en anders hoor je er natuurlijk niets meer over.



Zo, nu hoeven jullie niet meer nieuwsgierig te zijn, ik heb gewoon gedaan wat ik zelf ook heel fijn zou vinden als een ander dat deed als het mij overkwam.



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

:clap: :clap: :clap: :thumbup:



liefs

Gerda

goed zo lang leven de eerlijke mensen

Echt geweldig!!!

:clap: :clap:

:thumbup:

:thumbup: :clap:

en dat vond ik nou ook :clap:

@Zonneschijn wrote:

ik heb gewoon gedaan wat ik zelf ook heel fijn zou vinden als een ander dat deed als het mij overkwam.


:thumbup: