Pluim voor Cosmo!

Heb mijn haar op 25 juni laten kortwieken. Had twee modelletjes uitgezocht en wilde daarover overleggen met de kapster. Ene was wat langer andere heel kort. Langere vond ik leuk maar omdat ik heel dun en steil haar heb leek me het langere model misschien niet geschikt. Kapster heeft er iets tussenin van gemaakt, ik denk dat ze bang was dat ik het te kort zou vinden (ze bleef maar zeggen dat het wel heel kort was). Met dit warme weer zakte het meteen in en voelde het als een soort pruik op mijn hoofd dus was niet tevreden. Dus korte modelletje weer mee en op naar Cosmo. Ben gewoon binnen gelopen en er was nog plaats. Gezegd dat ik het toch wat korter wilde en zag de kapster (ander meisje dan de vorige) even overleggen met de bedrijfsleidster en toen kwam ze zeggen dat ik niet hoefde te betalen dat het bij de service hoort en dat je op een knipbeurt een soort van garantie van 3 weken hebt. Vind het toch wel een pluimpje waard hoor, toch een paar weken geleden en ik heb niet meteen aan de bel getrokken, had me ook ingesteld om gewoon te moeten betalen. Dus Cosmo :thumbup:

Garantie of niet, ik vind het inderdaad ook een hele nette actie van Cosmo :thumbup: En fijn voor jou, ik hoop dat je nu helemaal happy bent met je korte koppie?! Want dat is toch het belangrijkste he :thumbup: