Plotselinge hoge koorts

Vanmorgen was er nog niks aan de hand, vanmiddag vond ik hem er moe/ niet zo goed uitzien (maar hij had kort geslapen dus dat vond ik niet vreemd)l hij werd ook wat jengelig, sliep toen een poos. Toen hij wakker werd rond 17 u haalde ik hem van mn rug en vond ik hem warm:39 gr koorts, aan tafel huilen, beetje kreunen ook, heel zielig. Net 39,8.

Ik weet niet zo goed waarom, normaal zou ik ook gewoon zeggen morgen voelt hij zich vast beter, maar ik maak me toch een beetje zorgen? Dat kreunende huilen… Luier versconen (beentjes flink hoog) was geen probleem, met de borst gelokt voor een kin op zn borst check, ging ook goed.

Als je je zorgen maakt: huisartsenpost bellen, meteen!



Mama’s maken zich over het algemeen niet zomaar zorgen, wij hebben een erg sterke intuïtie.

Hopelijk is het is onschuldigs, maar liever een keer te vaak bellen, dan een keer te weinig. :-* :hug:

Virusje? Wij kunnen ons ook verschrikkelijk beroerd voelen dan…



Maar een telefoontje is natuurlijk nooit teveel moeite bij zo’n kleintje :slight_smile:

Ik vind altijd dat je intuitie een goede graadmeter is. Ik zou bellen. Hoe oud is hij?

ik vind het niet alarmerend klinken wat je over hem schrijft, maar wat jij voelt klinkt wél alarmerend, dus hup bellen! :-*

Gewoon even bellen met de HAP.

het ligt eraan hoe oud hij is. Als ze jonger zijn dan vier maand en geen enting hebben gehad moet je ze altijd laten checken zei onze huisarts tegen mij toen we een baby met koorts hadden. en verder… kijk wat je gevoel zegt. Beter twee keer voor niks bellen dan 1 keer niet

Tien mnd, maar niet ingeent. En ik denk dat t stiekem daar toch inzit, mijn stress :oops: Hij krijgt over twee mnd zn eerste prik.



Hij slaapt nu, dus ik kijk straks even hoe hij is.

Ik zou hierin je gevoel volgen. Als je je zorgen maakt, dan bellen en laten checken, moedergevoel is er niet voor niks!



Bij N.oah heeft mijn moedergevoel tot nu toe bijna altijd gelijk gehad!



Liefs Suzanne



P.s. Beterschap voor de kleine man!

Hoe gaat het vandaag?