hej,
Ik weet even echt niet wat ik hiermee aanmoet… sinds gebruik van maagzuur remmers ging het stukken beter met wesley. dus ik denk niet dat dit nu het probleem is aangezien ze beide nu met het volgende lopen:
Sinds een paar dagen zijn ze beide zóveel wakker dat ik het even echt niet weet. Bryan is dan nog wel redlijk kalm te krijgen. Wesley daarentegen is haast niet meer goed in slaap te krijgen :shock:
Gisteren bijvoorbeeld zijn ze allebij vanaf half 7 al wakker geworden en totaan ruim 15 uur wakker geweest. waarvan grootste gedeelte van de tijd lag hij te schreeuwen en te gillen. nadat hij een uurtje geslapen had is hij weer wakker geweest totaan een uur of 19. daarna weer een uurtje slaap en hup weer wakker. uiteindelijk is hij tegen 22 uur met nog een halve fles in slaap gekomen. helaas mochten we dan om half 4 vanacht wéér uit bed om hem pas na een papfles in slaap te krijgen.
Ik weet even echt neit wat we met hem aanmoeten. Ik denk aan de tandjes maar dan zou hij toch eenmaal in slaap er een last meer van voelen? Bij wes voel ik ze al tijden zitten boven en onder. Bij Bry voel je ze alleen boven.
beide vuurrode wangen sinds een week, luieruitslag en overal op te kauwen (maar dat doen ze al tijden). geen koorts overigens.
Vreemd vond ik wel toen ik vanacht zijn temp had gemeten dat hij maar 36graden had :think: dus even een pyamatruitje erover gedaan. vanmorgen ook weer verschrikkelijk koude handjes.
vandaag verloopt de dag tot nu toe hetzelfde. fles 8 uur en niet in slaap te krijgen. drinken gaat slecht eten gaat redelijk voor zijn doen wat bij bryan enigsinds niet lukt (maar dat is kwestie van smaak denk ik)
Iemand hier die me vertellen kan of dit alles allemaal van de tandjes komen kan? en wat we nog kunnen doen om te helpen? na een zetpil is wesley gisteravond in slaap gekomen. een paar dagen terug ook. (overigens met navraag bij de h.a.p.-lijn). broodkorstje van de riezer houd hem ook soms even kalm, maar als ze eenmaal hysterisch zijn dan nemen ze allebij niets meer aan en van maseren van het tandvlees worden ze ook neit bepaald rustiger
iemand nog ideeen of tips?
Zou goed van tandjes kunnen zijn ja. Heeft toen bij Steven ook een paar weekjes geduurd. Wel slaapt Steven beter als ik de verwarming op zijn kamertje aan houdt, als het koud wordt word hij sneller wakker. Steven slaapt dan ook in een slaapzakje, blijft niet onder dekens liggen.
Daarnaast is Steven ook vaak wakker van de jeuk (eczeem) in die gevallen haal ik hem uit bed Met de lamp uit. Ga op de logeerkamer zitten, en leg hem dicht tegen mij aan, vaak valt hij dan weer snel in slaap, dan leg ik hem terug in bed, daar wordt hij wel altijd even wakker van maar draait zich dan om en gaat weer slapen.
hmm… verwarming staat er wel aan boven (enkelglas anders is het zo te koud) dus dat zou niet het probleem mogen zijn.
Gister hebben ze beide in de middag een half flesje lichte kamillethee gehad en waarempel lagen ze heerlijk te slapen! vanaf zon 4 uur totaan half 8! :shock: ik stond evebn te kijk dat er zonder gejammer koffie kon gedronken worden :lol:
tandjes dus zoals ht er naar uit ziet… dan weet ik waar ik op zoeken kan
Ik denk ook aan tandjes, bij onze Lara momenteel dezelfde “problemen”. Hopelijk is het snel voorbij voor onze kindjes.
valt me op dat veel kindjes van deze leeftijd er last van hebben…tandjes of misschien ook wel gewoon de ontwikkeling op dit moment…ze beseffen ineens ook dat je weg kunt zijn ,…eenkennigheid begint wat…best wel heftig voor zo n kleintje