Plopsaland in de herfstvakantie

Is Plopsaland Coevorden nog leuk voor een 8-jarige?

En is het een beetje te doen daar in de herfstvakantie, of wordt het heel erg druk?

Zijn er bepaalde tijdstippen dat de drukte minder is, bijvoorbeeld aan begin of eind van de dag?



Ben aan het kijken voor een midweek bij Huttenheugte, dan is een bezoek aan Plopsaland natuurlijk ook wel leuk om te doen, maar ik ben bang dat het misschien niet de meest gunstige periode is. Wie kan me gerust stellen? :smiley:

Je kunt een passepartou voor Plopsa nemen bij de huttenheugte. Dan kun je zo in en uit. Na 3 uur wordt het altijd rustiger. Een 8 jarige vermaakt zich prima.

Oja, en het park is in de hersfst vakantie mooi versierd in Halloween style.

Ja, dat zag ik van die passepartout, leek me wel handig, je kan dan natuurlijk ook meerdere keren gaan op een rustig tijdstip even een uurtje.



Weet jij trouwens of die passepartouts echt persoonsgebonden zijn (staat er een foto op of naam/leeftijd)?

Waarschijnlijk ga ik de eerste paar dagen met mijn vriend en daarna (hij is niet de hele week vrij) zou er dan misschien een vriendin komen, is natuurlijk handig als ze gewoon zijn kaartje kan gebruiken.



Leuk als alles in Halloween stijl is trouwens!

Dat zou je even bij de huttenheugte kunnen informeren. Wij hebben een jaarkaart.

Wij hebben afgelopen weekend een soortgelijk passepartout gebruikt voor Toverland i.c.m. Meerdal.

Je krijgt dan gewoon een bonnetje met het aantel volwassenen en kinderen. En met de naam van degene die geboekt heeft erop. Zou dus boeken onder jouw naam, want ze kunnen wel legitimatie vragen.

Ik heb geboekt, dus we zullen het wel gaan ontdekken :smiley:



Tip voor degenen die een CenterParcs bungalow willen boeken: kijk eens op de Belgische CenterParcs site, dat kan heel veel geld schelen, omdat de vakantieperiodes niet altijd gelijk lopen. Onze bungalow was nu in de herfstvakantie bijna 500 euro goedkoper via de Belgische site dan via de Nederlandse site. Loont toch de moeite!



Dat boeken via buitenlandse websites heb ik echt helemaal ontdekt het afgelopen jaar.

In de meivakantie een mobile home in Italie geboekt via de Engelse Eurocamp site, in de zomer vliegtickets gekocht via de Duitse KLM site (wel vertrek vanaf Dusseldorf).

Ik blijf me verbazen over de zeer grote verschillen, het scheelt vaak wel honderden euro’s per boeking. Maar ik maak er natuurlijk dankbaar gebruik van, kleine moeite om even een paar extra websites te checken. Hopelijk heeft iemand anders ook wat aan deze tip!

KIJK! dat zijn nog eens handige tips! dank je wel en fijne vakantie alvast!