Plopsaland de Panne

We willen begin juni een dagje Plopsaland doen en willen dan graag ook overnachten 2 of 3 nachten. Nu heb ik op de site zelf al partnerhotels gevonden met leuke arrangementen maar ik vroeg me af of iemand misschien andere leuke tips of ideetjes heeft met betrekking tot verblijf in de buurt van Plopsaland.

De partnerhotels :sick: zijn al net zo erg als de rest van de hotels in de stad. De Panne is een erg oude nogstalgische stad, het voldoet niet echt aan de maatstaven die wij aan een hotel stellen.



Korte krakende bedden, doorgezakte matrassen, stoffig, slechte badkamers. Het eten is prima



Naast de Panne zit nog een vakantiepark met huisjes. Misschien is dat nog de beste optie. Je hebt achter de huisjes een heel mooi natuurgebied met los lopende ezels, erg leuk.

ook niet zulke goede ervaringen helaas. we hebben een keertje gekampeerd op de duincamping vlakbij, maar dat was niet veel soeps.

Ook een keertje gelogeerd in een hotelkamer/pension in Adinkerke, maar dat was 100 euro voor 4 personen :shock: dus erg duur vond ik dat, voor een paar gammele bedden met oud beddengoed.

Misschien de VVV daar eens mailen? Die hebben nog tips wellicht?

Wij zaten in oost-duinkerke, een bungalowpark (ik geloof van sunparks).

Op zich best mooi, half uurtje rijden naar plopsaland, misschien nog niet eens.

En de andere kant op op tien minuten rijden een mooi strand, grote pier en gezellig boulevard met een leuk stadje erachter.



Alleen het park zelf vond ik niet veel soeps. Vond het zwembad goor, de speeltuintjes niet veel waard, nauwelijks speeltoestellen, ons eerste huisje zijn we vanuit overgeplaatst vanwege behoorlijk wat mankementen en een stanklucht.

Maar goed, wij hadden pech met het eerste huisje, en wij zaten er een volle week waardoor je meer tijd op het park zelf ook doorbrengt.

Ik geloof dat de prijzen van dat park wel redelijk waren.

Nadeel van een vakantiepark is dat het meteen voor een midweek moet zijn, je kunt niet maar 2 nachten boeken.



Moeilijk hoor dit.

Je zou kunnen kijken of er een beter aanbod aan hotels is in wat grotere plaatsen er om heen. Brugge of Gent bijvoorbeeld.

Of particuliere huur, logeren bij de boer.nl zit volgens mij ook in belgie

Mijn vriendin verbleef in Domein Westhoek, beviel prima!

Zou ze zo weer heen, maar nu een mega cheape optie gedaan in De Haan.

Wij gaan in oktober naar Park Atlantis, al is het misschien niets. Veel zullen we er toch niet zijn! We hebben een appartement Dahlia!



Domein Westhoek heeft trouwens ook familiekamers!

Tnx voor de tips, ga ik daar straks eens naar speuren! :thumbup: