Plopsa - peuter van 2,5 jaar

Hallo allemaal,



Wie heeft ervaring met Plopsaland (indoor/outdoor) ??

Is dit wat voor kids van 2,5 jaar of is ze te jong?



Manlief had van iemand gehoord dat kleintjes nergens in kunnen/mogen.

Wij zijn ook geweest met T toen ze 2,5 was.

En wij vonden het wel erg leuk, ze kon in genoeg dingen. En hebben daar toch aardig lang rond gelopen.

Mijn jongste heeft het er zelfs nog geweldig gehad! Gewoon gaan hoor! Indoor Coevorden is erg leuk!

Ja hoor is prima te doen, vanaf 96cm kunnen ze al lekker hun gang gaan. En de eerste keer is kijken al een hele belevenis, je kindje gaat zoveel nieuwe indrukken opdoen.

Ligt er idd aan hoe lang je kindje is…hier was hij dus toen net onder de 96 cm en dan mag hij idd nergens in.

Ik denk dat hij toen 95 cm was en daar zijn ze wel streng op.

Tuurlijk vd veiligheid maar wel balen

Ligt er idd aan hoe lang je kindje is. Jason is vrij lang voor z’n leeftijd. Die mocht dus zelfs al in een achtbaan toen hij 2.5jr was.

Wij zijn trouwens naar hasselt geweest. Vond het zeker een aanrader en dus goed te doen met een kindje van 2.5jr

Is inderdaad afhankelijk van de lengte…Isa was met 2,5 maar net 87 cm, dus ze mocht nergens alleen in…



ik heb me die dag dus ook prima vermaakt in de draaimolen, huppelende konijntjes, drijvende eendjes, broembroem auto’s en de draaiende koffiekopjes :mrgreen: 8) :lol:

Wij zijn er geweest toen zoonlief bijna 2 werd en hij vond het geweldig. Alle studio 100 karakters die er liepen en die je een handje mocht geven, de grote carrousel, bumbashow, dansen op de muziek van K3. Er is ook voor kindjes onder een bepaalde lengte genoeg te doen en papa en mama mochten in heel veel dingen gewoon mee. Wij zijn trouwens in Coevorden geweest. Weet niet of andere parken veel verschillen.

wij zijn toen naar coo geweest, mijn nichtje was ong. 2,5 en mischa 3,5

Mischa was 105cm en nichtje 98 ong.

ze konden in redelijk wat dingen, nadeel was alleen dat zij niet overal inmocht waar mischa wel inmocht.



Maar als jullie met z’n 3en gaan, lekker gaan is echt wel leuk voor haar.

Bedankt voor jullie reactie’s.



Ik vroeg het omdat we van plan waren om naar Houthalen te gaan voor de vakantie. Dit is vlakbij Plopsa Hasselt.



Maar we hebben nu een andere vakantie bestemming gevonden, ook super leuk!

Dus Plopsa gaan we een andere leer bezoeken als Marith ietsje groter.

Ze is nog geen 96 cm… :slight_smile: