Plopsa indoor Coevorden

Wij overwegen om met onze kids (4, 2 en 6mnd) naar Polpsa indoor Coevorden te gaan.

Door familie wordt ons dit echt afgeraden omdat onze kinderen er nog veel te klein voor zouden zijn.

Op Z**ver lees ik verschillende reacties, van zeer positief tot zeer negatief.

Wie heeft is er ook geweest, en wat is jouw ervaring?

wij zijn geweest met 7 en 2 jaar en ze vonden het geweldig !!!

De mijne vinden het niet zoveel aan en ik ook niet. Ze zijn 4 en 6. Ik snap ook niet zo goed wat nu de doelgroep is. Als ze heel klein zijn vinden ze de figuren wel leuk, maar mogen ze bijna nergens in. Zijn ze eenmaal 6 en mogen ze overal in, dan is het niet meer cool en de attracties te suf.

Erg veel geld voor wat je krijgt vind ik. Eigenlijk vonden ze alleen de matjes glijbaan leuk (kun je zelf spelen ipv stil zitten) en de rest 1 keer en dan was de lol er wel vanaf.

Zelf kreeg ik knallende hoofdpijn van het rare licht (beetje groenig licht door getinte glazen) en waarschijnlijk ook van mijn portemonnee die al heel snel leeg raakte zonder dat ik het idee had dat ik er wat voor terug kreeg.

We zijn zo’n beetje de buren van kabouter Plop, maar we gaan er eigenlijk na die twee keer nooit meer heen. Er zijn in mijn ogen (en die van de kinderen) veel leukere dingen in de buurt te doen.

En in de meeste dingen moet je kind minimaal 1 meter zijn anders is het echt zonde van je geld.

Vanaf 0,86 cm kun je in 12 attracties en rond lopen en de sfeer ervaren is ook al geweldig voor de aller kleinste. Vanaf maandag komt ook Bobo met een show.

Ik kan met niet voorstellen dat kinderen het niet leuk vinden. Ik kan me voorstellen dat ouders moeite hebben met het totale bedrag wat je kwijt bent, als je entree, uit eten en in de winkel gaat shoppen. Maar goed ook dat kun je reduceren door zelf eten mee te nemen en niet te gaan shoppen :lol:

emi vond het wel erg leuk! zij was 3 jaar toen we er heen gingen…ze had mazzel dat ze net 96cm was en in bijna alles mocht…behalve 2/3 dingen niet…maar mevrouw wilde perse in de zweefmolen (want daar mocht ze wel in bij speelstad Oranje) dus dat was af en toe dikke tranen. De bumba show vond ze ook erg leuk…

zelf vind ik het ook een btje raar op gezet. Het is leuk voor peuters, bijna kleuters, maar volgens mij als de kids ouder zijn al lang niet meer zo leuk…en voor de dreumessen en peuters die net niet lang genoeg zijn kunnen ze nergens in…heel raar…

prijs vond ik ook way to much voor dat wat er te doen valt…(gelukkig hadden wij flinke korting) het eten daar halen is nog bizar duurder…dus ik zou zeker zelf eten mee nemen! je betaald zeker wel 4x over de kop voor iets…ik wilde een klein zakje chips kopen en dat was net geen 2 euro :shock: nou bizar in mijn ogen…

wat wel leuk was voor de jongste van 1…is dat een mini speeltuintje op gezet was voor de allerkleinsten…dus hij kon ook rustig zijn gang gaan…

Zelf vind ik Koningin Julianatoren voor die leeftijd erg geschikt.

Rijstkorrel Ik neem aan dat je 0,86 m of 86 cm bedoelt? :mrgreen:

Tussen 2 en 4 jaar is het best aardig als je er eens met een fikse korting heen kan, maar ik vind de normale entreeprijs veel te hoog, het speelgebeuren veel te klein en het eten is ronduit s.h.i.t. (en dan zeg ik het op z’n aardigst).

Ik zou je liever aanraden om naar Kabouterland in Exloo, Ellert en Brammert, Dierentuin Emmen, Speeltuin Nienoord, Speeltuin Drouwenerzand of indoor speelpark Oranje en dat soort parkjes te gaan. Veel meer waar voor je geld, er is meer te zien, meer te ervaren en meer te beleven en de kinderen vind het er fijner. Ja, sommige parken zijn wat oud en zien er niet zo gelikt uit als het Studio 100 gebeuren. Dat is wel waar; het ziet er prachtig uit in Plopsa Coevorden.

Wij zijn ook geweest, 3 weken terug

Als volwassene ben je zeer snel uitgekeken.

Wij hadden gelukkig de kaarten ook met grote korting via Lidl, anders vind ik het erg duur voor wat je hebt/krijgt.

Onze Marith vond het wel erg leuk. Helaas was Papa steeds de pineut, want ik mocht wegens zwangerschap nergens in. Marith kon nergens alleen in.

Eten hebben we niet gedaan daar omdat het zo verschrikkelijk duur was.

Wij zijn daarna Coevorden in gegaan om daar wat te eten.

Wij zijn er vorig jaar geweest. En mijn mening sluit eigenlijk aan bij de anderen hier.

Doelgroep en attracties passen niet echt bij elkaar. Voor Lara (toen 5) was het wel leuk, maar voor Nina (toen 3) viel het wel tegen, vooral omdat ze bijna nergens in kon. De meiden zelf vonden het overigens wel heel leuk.

Maar als het aan mij ligt ga ik liever ergens anders heen.