'plooibuggy' ervaringen??

Hey,

Wij hebben nog steeds de ROTbuggy van ‘X adventure inmotion’ :evil: in gebruik maar we zijn nu toch op zoek naar een gewone plooibuggy(of hoe noem je dat eigenlijk? :mrgreen: )!

Ik zou willen dat de rugleun veel standen heeft of met een riem is te verstellen en dat hij volledig plat kan! Ook moet er een degelijk voet/beenstuk aan zijn wat verstelbaar is zodat ons madammeke relaxed met haar benen omhoog kan :slight_smile: !

Laat me jullie ervaringen eens weten… :-*

Mien

Ik heb de MacLaren, heel tevreden over! :thumbup:

Ik heb even een fotootje opgezocht, het is de linker…

volgens mij heb ik er een van “beter baby” o.i.d. stevig, compact, met 5 rugstanden en verstelbare voetensteun, ben erg tevreden.

McLaren, helemaal tevreden over. Bij de oudste één opgereden (tot ze al te zwaar werd, maar voor pretparken was hij nog zo handig) en nu ook weer één. Nog nooit een probleem mee gehad en ze zijn echt stevig en supergemakkelijk op te vouwen (of te plooien op z’n Vlaams)

Ik heb een Topmark en ben zeeeeeeeeeeeeeeer tevreden.

Bedankt al voor de reacties :-*

Ik ben al eens aan het rondsurfen geweest!

Wel een flink prijsverschil tss de topmark en de mclaren…moet je natuurlijk in het echt vgl.

@Trying wrote:

Ik heb even een fotootje opgezocht, het is de linker…




Ik zie een spannend moment op je banner vandaag? En en… :wink:

Lief dat je ernaar vraagt :wink:, maar helaas :thumbdown:. :-*

Ik heb ook een Maclaren en gekocht bij de babysjop in Hoogeveen. Kan ook online, scheelt altijd in ieder geval 20 euro met andere winkels. Het is dus WWW en dan de babysjop punt nl. :wink: En babycare heeft ook vaak aanbiedingen. Punt nl erachter en je hebt het adres.

hier ook maclaren :thumbup: . Hij rijd heerlijk! voor op de fietsendrager ook ideaal, want is is lekker ligt

We hebben al bijna 4 jaar de maclaren en zijn er supertevreden over. Hij heeft zijn geld wel opgebracht met het gebruik bij 2 kids :thumbup:

plooibuggy - zo leer je nog eens wat :mrgreen: