pleegzwanger...

Wauw super zeg :dance:



heel veel succes :-*

Wat en megagoede beslissing, petje af hoor

Ga zeker voor jullie duimen dat je toegelaten wordt :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

super meis! :dance:

heel veel succes :-*

@~Marion~ wrote:

Top, top, top! Hopelijk ga je vlug pleeg-bevallen!



:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:




Hahaha…

Ik hoop ook dat jullie snel een pleegkind onder jullie hoede mogen nemen.

Zelf hoop ik ook ooit een pleegkind in huis te nemen als de tijd rijp is (lees: ik mijn man heb overtuigd).

Helemaal te gek besluit :thumbup:



Wij hebben het ook over pleegkinderen gehad mocht het niet lukken bij osn en daar ik ook niet meer piep was. En nog steeds staan wij ervoor open om als onze eigen kinderen (die ons toch gegeven bleken te zijn) wat groter zijn evt iets op gebied van een pleegkind te doen.



Heel veel succes.



Hopelijk krijg je goede begeleiding en curcussen enzo want het is absoluut een fantastisch plan maar wel eentje waar je wat steun bij kan gebruiken daar veel kindjes natuurlijk een flink pak bagage hebben.

Diana; jij en Peter zijn er twee uit duizenden, ik ben trots op jullie :-*

He wat leuk. Wij gaan ook dat traject in… Binnenkort de infomatieavond… Spannend allemaal… Kan me dus helemaal aansluiten aan jullie keuze :slight_smile:



Heel veel succes !

@Daantjuh wrote:

He wat leuk. Wij gaan ook dat traject in… Binnenkort de infomatieavond… Spannend allemaal… Kan me dus helemaal aansluiten aan jullie keuze :slight_smile:



Heel veel succes !




hee gaaf daantjuh zullen we elkaar dan maar een hart onder de riem steken?

Ja dat lijkt me een goed plan :smiley:

Oohh wat goed van jullie zeg. Echt top. :thumbup:

@Daantjuh wrote:

He wat leuk. Wij gaan ook dat traject in… Binnenkort de infomatieavond… Spannend allemaal… Kan me dus helemaal aansluiten aan jullie keuze :slight_smile:



Heel veel succes !




Hey Daan, ook duimen voor jou dus meis…

Even een tip voor alle anderen die het ook geweldig lijken maar niet de tijd en mogelijkheden hebben om echt een benodigd gezinssysteem te kunnen aanbieden,



er zijn ook vakantie en weekendgezinnen nodig.



Zoals ik al eerder heb verteld werk ik in een kindertehuis, een instelling voor zmok. Heel veel kinderen hebben weinig of geen netwerk en echt de behoefte aan af en toe een weekend gewoon op de bank hangen of spelletjes doen bij een 'gezond’gezin.

Dit is echt in verschillende frequenties mogelijk.



Dus mocht je dat interessant lijken neem dan eens contact met pleegzorg in de buurt :slight_smile:



Maar nogmaals Diana & Peter, top van jullie :thumbup:

nou jullie hebben een tijd niets meer van me gehoort dus even een update…





het gewone pleegtraject is niets geworden aangezien we nog een eigen kinderwens hebben.dit traject wil ons dan liever niet nemen (het is een regel)



we hebben dus gekozen voor een pleegtraject voor asielkindjes die er helaas ook veel zijn in nederland.dit zijn dus kindjes van asielzoekers die wel of geen pardon hebben gekregen .het is een beetje lastig uitleggen daarvoor kan je beter op hun website kijken,maar ik mag hier geen link neerzetten dus dan moet je zelf maar even googlen.



we hebben bij dit traject 2 gesprekken gehad en we zijn helemaal doorgelicht op bv strafblad en dergelijke en we zijn dus helemaal 100% goed gekeurd. :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:



gisteren hebben we het laatste gesprek gehad…we worden nu echt ingeschreven als crises gezin,met kans op langdurig…



het wachten is nu op het belletje van de organisatie en dan kunnen we echt beginnen…geen idee dus wanneer we echt een kindje of meerdere in huis hebben.



ik ben in elk geval heel erg blij…



oh en trouwens…wat ik ook nog niet heb verteld maar nog veel belangerijker is? we hebben ons ook ingeschreven voor adoptie…het wachten is ofcieel begonnen… :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance:

Nou meid super. :thumbup:

Zo wat super he, jullie gaan spannende leuke tijden tegemoet.



Heel veel succes



Gr Marielle :vlinder:

Top! Hartstikke veel succes!

Fantastisch joh. :thumbup: Succes ermee!

Als voormalig pleegbroer kan ik aleen maar zeggen … TOP !!! :clap:

Hoeveel pleeg broertjes en zusjes ik thuis bij mijn ouders heb gehad vroegâh weet ik eigenlijk al niet meer maar ik weet wel dat we toen met ons gezin een hoop kinderen een stuk hoop en zekerheid hebben kunnen geven.



nogmaals TOP !!

Wat heerlijk, voor jullie toekomstige pleegkindjes, dat jullie deze keuze hebben gemaakt !!! :dance:



Ik hoop dat snel kindjes van jullie liefde mogen snoepen!!

Diana :-* :dance:

Gefeliciteerd, 100% meer kan niet, dus hopelijk horen jullie snel iets :-*