pleegzwanger...

:thumbup: :thumbup:



Maar wel spannend.

wat goed joh :thumbup:

enig idee op wat voor termijn jullie een kind in huis krijgen? Hoe gaat zo’n traject eigenlijk?

Geweldig! Wij hebben het ook wel eens overwogen, maar durven het toch (nog) niet aan. Wij willen kinderen een zo stabiel mogelijk thuis geven, en zijn bang dat wedat nog niet altijd kunnen.



:clap: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Top, top, top! Hopelijk ga je vlug pleeg-bevallen!



:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Wat ontzettend goed zeg!!! Ik ben heel blij voor jullie!!!



:-*

Wauw,Diana,geweldig zeg!!!

Ik hoop dat jullie huis gauw gevuld zal zijn met kindergelach…dat kindje mag zich gelukkig prijzen met jullie…

Wauw wat een moedig besluit… :clap: :clap: :clap:



wat een mazzel zullen jullie pleegkindjes hebben :inlove:



hopelijk mogen jullie snel jullie eerste pleegkindje een goed en warm en veilig huis bieden :-*

meid super :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

gefeliciteerd… :inlove:

Diaan, meid wat gaaf!!!



Geweldig dat jullie er samen voor gaan.



Ik weet wel zeker die kindjes komen in een warm nest!



:-* Gismo

Spannend zeg!



Twee jaar geleden besloten wij ook het pleegzorgtraject in te gaan. Op de info avond werd het ons toch afgeraden omdat wij nog midden in de mmm zaten. We hebben toen dus ook maar besloten het even naar de achtergrond te schuiven en af te wachten hoe het met de mmm ging voordat we met de cursus zouden beginnen. De maand daarna was het bij ons raak, dus de wens ook pleegkinderen in huis te nemen staat even op een laag pitje (maar als het aan mij ligt worden we ooit wel pleegouders).

Wat mooi Diana dat jullie dit gaan doen :cry: jullie zijn echt LIEVERDS!!! :hug:

wat gaaf!

heel veel succes met de cursus en de toekomst!

Wauw!

Wat een mooi besluit!

Super zeg…ik duim voor jullie…op alle fronten :-*

ik wil me wel beschikbaar stellen als pleegmeter of zoiets :wink:

hahaha jen ik zal er over nadenken hoor, :-* :thumbup:

Zo wat een krachtige beslissing zeg, super knap van jullie beiden.



Ik ga voor je duimen



Liefs Marielle :vlinder:

Spannend hoor.



Liefs Moirah

Wauw meis, wat een ontzettend mooie beslissing.

Ik heb bewondering voor jullie doorzettingsvermogen. En dat jullie dit uiteindelijk hebben beslist…ben er stil van… :-*

Wat een dappere beslissing…



Helemaal top… :dance:

He Diana wat een knap besluit van jullie. Mijn collega en zijn vrouw zijn ook sinds enige maanden pleegouders en die hebben nu twee pleegdochters waar ze zielsgelukkig mee zijn. Ze vinden het een verrijking van hun leven terwijl ze er vroeger nooit aan zouden moeten denken. Ik hoop dat dat jullie ook gegund is.