Playmobil

Onze dochter van 3,5 is helemaal into Playmobil, ze vindt het geweldig!

De Little people heeft ze vakkundig onder de neus van broertjelief geschoven en ze wil nergens anders meer mee spelen dan Playmobil. Het is ook erg mooi speelgoed en wat is er veel van te krijgen ! :shock: :shock:

En duuuurrrrrr :shock: :shock:

Maar ze gaat er helemaal in op, de heeft zoveel fantasie! Erg leuk.

Ik heb ooit een kleine partij via MP gekocht en wil het nu wel gaan uitbreiden. Weet iemand een goedkoop adresje ?

Geen idee of het *** goedkoper is dan gewoon in de winkel.

edit beheer; link verwijderd

geweldig he hoe die fantasie gaat! Ik geniet er hier ook zo enorm van, nano is sinds een maandje of wat ook helemáál los aan het gaan met zijn fantasie (heb net nog een lading kabouters uit zijn kamer gebonjourd :mrgreen: ).

Ik heb bij mijn vader mijn lading playmobile nog staan, en die liegt er niet om (ik had geloof ik iets van 100 poppetjes of zo bij elkaar verzameld :shock: ), dus wat jongensachtig spul erbij (een vriendje van mij was ook van de playmobiel maar die had totaal andere dingen dan ik; hij had allemaal indianen en ridders en paarden terwijl ik leuke gezinnetjes had met kindjes en zo :mrgreen: ) en ik ben voor niet zo veel geld klaar denk ik.

ik zou eens een speelgoedbeurs of zo bezoeken, dat zijn echt ideale adresjes om echt goedkoop (vaak veel goedkoper dan op mp) aan zulk spul te komen.

ik vind de prijzen in icl’s linkje nog behoorlijk hoog, maar het kan zijn dat ik geen idee heb van wat je tegenwoordig voor playmobiel bij de grote speelgoedzaken betaalt. :think:

Jaaa ik zou zelf het liefst meespelen, het is geweldig !

En Fokkido ken ik. Heb een site welke nog goedkoper is : maf-store

Maar het kan nog goedkoper voor mijn gevoel :pray:

Heerlijk!

Thomas is ook net aan de playmobiel.

En inderdaad de Little People is nu voor zijn zusje :lol: .

Hij heeft van Sinterklaas het boswachtershuis gekregen.

En bij mn moeder ligt nog mijn verzameling (en die van mn beste vriendin).

Mijn vriendin en ik speelden er op ons 18e nog samen mee (ook toen vriendin al druk was met vriendjes e.d. bleef dit onze ontspanning).

Vind het nu zo leuk dat Thomas het zo gaaf vind. Hij speelt wel heel andere dingen dan ik vroeger, maar dat mag de pret niet drukken.

Ik word er alleen zo hebberig van :lol: , ik wil alles wel hebben van playmobiel, het ziet er zo gaaf uit allemaal! :stuck_out_tongue:

ja het is zeker leuk!

Yuri is er helemaal weg van!

Hij heeft voor Sinterklaas het drakenkasteel gehad, en fantastisch dat hij het vindt!

Geen idee waar je het goedkoop kan krijgen. Lees graag mee want het is vreselijk duur :shock:

Ik heb mijn playmobil in duitsland gekocht (aken ofzo) en daar is het veel goedkoper.

Heb de boerderij daar voor 64 euro gekocht ipv 80 euro. en de tractor voor 10 ipv 24.95 euro

Stein heeft helaas ook al zijn LP aan de kant geschoven voor playmobil. Idd dure hobby, maar gelukkig gaan mijn ouders 2 keer per jaar een weekendje duistland, en geef ik ze geld en een lijstje mee

karin, inderdaad even naar Duitsland rijden. Het scheelt niet veel (want je bent ook geld aan je vervoer kwijt he) maar als je daar ook nog even flink boodschappen doet in zo’n megasupermarkt… :wink:

Ja, we gaan heel soms wel eens naar Leer. Waar gaan jullie wel eens heen over de grens ?

Meppen, Nordhorn, gisteren munster maar dat was niet vlakbij.

Maar Meppen is goed te doen en wel aardig op zich.

Een vriendin van me handelt in Playmobil via marktplaats. Playmobiel ziet er ook 2e hands vaak nog als nieuw uit, misschien een tip?

Ik had alle webwinkels die ik kon vinden met elkaar vergeleken. En heel veel verschil zat er niet tussen. De ene was een stukje goedkoper, maar verkocht dat weer iets niet dat ik ook wilde hebben. Als je 2 keer verzendkosten moet betalen ben je je voordeeltje alweer kwijt.

Een winkel die veel goedkoper was heb ik niet kunnen vinden.