Hallo!
Modies, mag het alsjeblieft even hier blijven staan ? Hier komen de meeste mensen en dus reacties!
Wat is een aanrader qua Playmobil als ze er nog nooit mee gespeeld hebben? Het lijkt me wel leuk om Tim dit te geven voor zijn verjaardag, want hij weet zelf niets. Maar er is zooooo vreselijk veel keus, ik zie door de bomen het bos niet meer!
Hebben jullie tips, voorkeuren, doās en dontās?
Liefs,
Judith
Wat vindt Tim leuk? Autoās, dinosaurussen, riddersā¦
En daar zou ik dan playmobil van kopen.
Er zijn zoveel leuke dingen van Playmobile tegenwoordig ! Mijn nichtje heeft bijna alles (in mijn ogen dan ) Inderdaad heel veel keuze.
Wat Kaar zegt, wat denk je dat je zoon leuk vindt ?
En in je achterhoofd houden dat je nog een kleiner manneke hebt rondlopen die misschien nog dingen in zijn mond stopt, Playmobile heeft met sommige onderwerpen nogal wat kleine onderdelen.
Mischa heeft ook playmobil voor zān verjaardag gekregen en hier is eigenlijk alles favoriet. Hij kan er echt hele tijden achter elkaar mee spelen.
Het mooist vindt hij denk ik de politieauto en de politiemotor. Maar goed, hij is dan ook gek op alles wat een sirene heeft (al maakt deze niet eens geluid )
Alles met dieren vindt hij trouwens ook super.
Zelf ben ik niet zo van de ridders enzo, dus dat heb ik hem niet gegeven. Maar volgens manlief vond hij dat vroeger wel heel leuk, en vinden jongens dat gewoon leuk, haha. Dus wie weet komen er hier ook nog eens ridders.
Eigenlijk is alles gewoon leuk. Het leukste is om er een kleine verzameling van te hebben (en niet 1 doosje ofzo), zodat ze er echt verhalen mee kunnen spelen.
Aniek heeft hier het meeneem poppenhuis gekregen en eerlijk is eerlijkā¦ Peter is daar ook erg druk mee.
Verder hebben we een onderdeel van de dierentuin en ook daar word flink mee gespeeld.
Moet wel zeggen dat ik de hele kleine dingetjes eruit gehaad. Dus hier geen vaasje met losse bloemen, want die bloemen raken enkel maar kwijt.
Verder zijn ze er weg van. :thumbup:
hier doet de vuilniswagen het heel goed.
En de Intertoys heeft momenteel een klein autootje met mannetje voor eur 8 te koop :thumbup:
Ik haal ook alle kleine onderdeeltjes (en dat zijn er jammergenoeg nogal wat :thumbdown: ) uit het pak en berg die op tot ze er groot genoeg voor zijn. Verder doen de beesten (beren etc, als het maar groot is) het ook goed hier.
Sharon heeft bijna de hele manege plus toebehoren, maar ja dat is een meisje.
Voor een jongetje vind ik de boerderij wel leuk of het circus.Je hebt ook een heel serie over het bos met hertjes en zwijnen en een boomhut.
Met playmobile kan je bijna niets fout doen omdat als ze wat meer krijgen het ook onderling kunnen combineren.
Femke heeft zo goed als alles van de boerderijserie en er wordt heel veel mee gespeeld. Zowel alleen, als met Aniek (of Aniek alleen) en met vriendjes en vriendinnetjes.
Ik zou idd gewoon kijken wat hij leuk vindā¦piraten, riddersā¦stadslevenā¦ga zo maar doorā¦
Wij zijn hier toen der tijd begonnen met het boswachtershuis en de camperā¦maar nu is het helemaal piratenā¦
Maar om te beginnen vond ik de camper wel heel geslaagdā¦Rijden en camperenā¦sprak Ruben toen wel heel erg aanā¦
Wat ik ook een aanrader vind zijn de meneemsetsā¦
Ik zou ook gaan voor het thema wat hem aanspreekt/momenteel bezig houdt.
Lasse heeft veel met vliegtuigen en dieren en zag laatst op tv reclame voor krokodillenvangers met een boot en een krokodil en vliegtuig die ze opspoort en dacht he dat moet ik onthouden voor zijn verjaardag.
kijken wat TIm erg leuk vindt en dan in de trend iets kopen
We hebben gisteren om te testen het kippenhok gekocht. Groot succes, hij is er niet bij weg te slaan :mrgreen: . Dus voor zijn verjaardag krijgt hij de boerderij en van de familie allerlei uitbreiding. Helemaal leuk dus :thumbup: !!
In augustus komt āoude egypteā uitā¦
Piramiden met geheime gangenā¦ :drool:
Stijn wordt 3 en krijgt allerlei dingen van het circus. Hij vraagt hier al een half jaar om dus ben erg benieuwd.
Oooh ik ga ook weer beginnen met playmobil, bij mn moeder staat nog heel erg veel van āvroegerā, ik speelde er tot mn 19e ofzo nog mee samen met een vriendinā¦ vonden we echt heerlijk !
Ook leuk voor Thomas .
De vuilnisauto of de trekker met aanhanger (ze kunnen gewoon alles in de aanhanger stoppen, bij ons gaan er alle autootjes in namelijk!)
bij ons is de āvuilnisā gewoon droge pasta (maccaroni enzo) :mrgreen:
Even playmobil prijstechnisch :mrgreen: :
Ik heb vandaag in Duitsland (hier heel vlakbij :mrgreen: ) samen met Teun het meeneempoppenhuis gekocht (hij is nu echt zindelijk en mocht een āgrote jongenskadoā uitkiezen :inlove: ).
Het scheelde met de prijs in Nederland maar liefst 12 euro!!
Tip dus als je in Duitsland bent!
De verkoopster vertelde dat Playmobil per 1 augustus de prijzen fors gaat verhogen, zowel in Nederland als in Duitsland. Dat grote poppenhuis bijvoorbeeld, wordt dan ruim 20 euro duurder :shock:
Dus mocht je nog playmobil willen aanschaffen, doe het dan nu!!