playmobil voor een 3 jarige

De tekst zegt het al. Stijn wil heel graag dingen van het circus van playmobil. Hij speelt af en toe wel met de playmobil van niels. Ik twijfel nog een beetje maar vindt het ook erg moeilijk om een leuk kado te verzinnen. Heb 2 jongens dus er is al een houten treinbaan, aqauplay en noem maar op. Iemand anders nog leuke suggesties?

Kes heeft ook voor zijn derde verjaardag playmobil gekregen (de camper) en kan daar leuk mee spelen.

Mischa heeft ook al wat playmobile, en ik heb voor zijn 3e verjaardag volgende week aan verschillende mensen een aanvulling gevraagd.

Hij vindt het ontzettend leuk om mee te spelen, en ik denk dat het prima kan voor een 3-jarige!

Noud kreeg voor zijn derde verjaardag en dat jaar met sinterklaas ook veel playmobil. Nu speelt hij er pas echt veel mee, maar nu heeft hij dan ook meteen een flinke collectie. Ik zag het dus ook maar als in investering, vooral omdat hij al zoveel speelgoed had :oops:

gewoon doen. Het is erg leuk spul en hij gaat er nog jaren mee spelen vermoed ik :wink:

Ik heb vanmiddag de catalogus van 2008 bekeken en ik werd er plaatsvervangend hebberig van :oops:

Waarom twijfel je als ik vragen mag?

Rhodé vind playmobiel ontzettend leuk! Ze speelt er echt iedere dag wel mee.

Andere suggesties? Heeft hij al een fietsje of een step?