Playmobil-fantopic

:smiley: Playmobil fans, ja ik ben d’r eentje van. Zo leuk. Ons zoontje is bijna kleuter en we hebben hier als sinds vorig jaar playmobil.

De camper, ambulance, meeneemhuis en wat kleinere dingen. En ingepakt en wel staat hier voor de decembermaand de pyramide klaar. Zo mooi!

nog meer fans? Wat vinden jullie zoal leuk?

Ons zoontje wilde trouwens graag t kasteel van playmobil, maarre…179 euro vind ik toch wel teveel. Toevallig liep ik vorige week bij de toys r us, daar hadden ze een houten kasteel, 70 cm doorsnee. afgeprijsd van 80 euro voor 19 euro. :smiley: Die maar meegenomen als alternatief. Ik ga m leuk opschilderen denk ik en dan koop ik er playmobil ridders bij. Helemaal opgelost. en Oma heeft al gezegd dat ze van de Sint een playmobil draak geleverd krijgt. :inlove:

Yeah! Oma had hier alle Playmobil van vroeger van mij en mijn broertje bewaard. En dat is VEUL!!! :mrgreen: HEUL VEUL!! :mrgreen: Onze meid is nu bijna 3 maar het is een doorslaand succes. :dance: En wij spelen mee. :lol:

och wat leuk zeg! En die draaimolen is supercool! Ik heb trouwens nog nooit besteld bij playmobile online zelf, maar daar hebben ze ook wel eens hele leuke dingen die je eigenlijk zelden in de winkel ziet liggen.

Playmobil is supercool! :mrgreen:

Jaaah, die draaimolen op de foto heb ik ook nog van vroeger! :inlove:

en wat ziekenhuispulletjes en een visser.

wat ik zelf nu helemaal mooi vind is de boswachterserie, met kleine everzwijntjes :inlove: en de boerderij en een poppenhuis en en en en… :mrgreen:

de oudste is hier nog wat te jong voor zulk klein spul maar het komt er straks echt wel!

die draak is trouwens wel errug cool natasja 8)

@elisaatje wrote:

Gaaf he. Het is echt alsof ik mijzelf zie zitten weer…

Oef, ik word oud… :shifty: :mrgreen:

Ik vind alles leuk van playmobil. Ik heb een zoontje, maar voor hem ook het poppenhuis meeneemhuisje gekocht. Hij vind t ook geweldig. Nu is wel de draken en ridder tijdperk aangebroken. Weet iemand nog goedkope adressen voor playmobil?

Hier nog een fan!! Anique kan er echt heerlijk mee zitten spelen :inlove:

Met sinterklaas krijgt ze de ambulance, ziekenkamer en voor in de schoen wat kleine doosjes.

nano speelt er bij mijn vader wel vaker mee, ik had vroeger echt een vreselijk grote verzameling. Vind het zo leuk te zien als hij met mijn speelgoed speelt. Zelf heeft ie nog geen playmobiel, hij is denk ik meer een lego kind. Maar hij krijgt wel wat playmibielriddertjes van sint voor in zijn kasteel.

Jeeeeeeeeeaaaah playmobil is zo gaaf dan wil je echt weer kind zijn haha.

Ons zoontje is er heelmaal weg van. Hij heeft de dino plus wagen, zo’n auto die je kunt oppimpen, het rode draken kasteel incl draak, en de hele set van de treinbaan.

Tis idd ongelovelijk duurrrrr :shifty: Voor sinterklaas wil ik die rode draak gaan kopen. En voor in de schoen wat poppetjes.

Is echt verslavend dat spul

Op MP wordt er ook veel verkocht. DIe hele treinset heb ik gekocht voor 140 euro. In de winkel zou ik meer dan 240 euro kwijt zijn geweest… :shock:

Het is nu echt goed rondkijken, want er zijn overal koopjes van playmobil. Bijv intertoys heeft nu 15% korting op 2 duurste producten. Maar ik was vandaag bij de V&D daar hadden ze dingen erg afgeprijsd. Ik heb daar t piratenschip die normaal 110 euro kost voor 59 euro op de kop weten te tikken. :inlove: T was de laatste, dus het zal daar wel uit de collectie gaan. Deze periode dus erg handig om eens rond te snuffelen, want eind nov. en dec is alles weer erg duur.

Hier ook grote playmobil fans. Ik zie allemaal foto’s voorbij komen met de playmobil die ik ook heb gehad en die nu bij oma en opa staan.

Femke en Aniek vinden het ook geweldig; ze hebben de (kleine) boerderij (er is een nieuwe, grote boerderij uitgekomen dit jaar) met allerlei bijbehorende setjes, de dierentuin, het poppenhuis (de moderne villaversie), het piratenschip met allerlei toebehoren en vorige jaar hadden we twee adventkalenders van playmobil; 1 van piraten en 1 van elfjes. Die waren zo leuk, dat we ze dit jaar weer gaan halen. Voor deze sint staan er al twee dozen te wachten nl. een prinsessenserie en het boswachtershuis.

We halen ook geregeld alles naar beneden en zetten het dan allemaal op. Dan hebben we echt een week speelplezier. Normaal spelen ze altijd met een deel op hun kamer.

hier weten papa en mama al precies wat ze gaan kopen als kleine meid eindelijk groot genoeg is :mrgreen:

De boerderij :inlove:

ah die adventskalender, ja die lijkt mij ook erg leuk, ik heb d’r ook aan zitten denken.

wij zijn ook helemaal klaar voor de decembermaand. Ons zoontje is ook nog eens jarig in dec. dan krijgt hij de pyramide. en van z’n opa en oma krijgt hij de zwarte draak. en daarnaast doen we ook lego, want ook daar houden we van. :smiley:

Hier ook playmobilfans! Tessa speelt er net zo graag mee als Lara en ze kunnen het makkelijk delen.

Ze hebben nu de camper, de ark van noach, het boswachterhuis en de school, plus nog wat losse dingen. Met kerst krijgen ze de dierenkliniek van oma :smiley: .

@Sis wrote:

@elisaatje wrote:

Gaaf he. Het is echt alsof ik mijzelf zie zitten weer…

Oef, ik word oud… :shifty: :mrgreen:

Hahaha ik wou net zeggen, ik zie een heeeeeeeeeeleboel bekende playmobieldingen voorbij komen! :stuck_out_tongue: :dance:

Bij mijn moeder staat een hele kast vol playmobiel met nog een bak er naast en een poppenhuis vol. Hahaha.

En hier is inmiddels ookal een hele lading.

Wel grappig, ik was echt van de meisje dingen en voor mn poppenhuis enzo, maar Th gaat echt voor de werkman spullen… en de brandweer en politie.