Ik weet niet of het hier geplaatst moet worden maar aders merk ik het wel.
Ben heel beieuwd naar ervaringen met play mais en fischer tip.
Vanaf welke leeftijd is dit leuk ect.
Alvast bedankt
Anne heeft al even playmais, echt veel verschillende vormen maakt ze er nog niet mee, wel een bloem en zoiets, en lekker op papier plakken (met water dus). Het is leuk spul en er is veel mogelijk, maar het is ook aan de prijs, dus als je wilt dat er ‘mooi’ mee geknutseld wordt met je toch zeker denken aan een leeftijd van 4 jaar denk ik. Vind je gefrutsel ook niet erg dan is het gewoon super leuk spul naast klei en al het andere knutselmateriaal.
Ik ken het alleen van het vakantie park waar we vorige jaar zaten.
Daar zag ik er toch echt oudere kinderen mee bezig, vanaf een jaar of 4.
Toen vond ik Lara er nog echt te klein voor, maar als ik zie hoe ze nu al aan het knutselen is, is het misschien toch wel wat.
Ik hoop dat je er toch wat aan hebt ookal is het niet veel.
Groetjes van Dijanka
Heb aan alle antwoorden wat
Vond http://www.fischertip.de/ ook erg leuk daar un je oolk nog mee verfen.
Hebben er ook een filmpje op staan met de mogelijk heden.
Staat trouwens op de verpakking van Fische tip van 3-99 jaar
Wij hebben het ook in huis en Joost speelt er erg leuk mee. Het is inderdaad best duur, maar tja ach als je er een beetje zuinig mee bent. Je kunt het ook makkelijk hergebruiken.
Ik vind het echt leuk spul :thumbup:
@Yona wrote:
Heb aan alle antwoorden wat
Vond http://www.fischertip.de/ ook erg leuk daar un je oolk nog mee verfen.
Hebben er ook een filmpje op staan met de mogelijk heden.
Staat trouwens op de verpakking van Fische tip van 3-99 jaar
Dat is hetzelfde als playmais, enkel een ander merk met playmais kan je ook ‘verven’.
Ik heb dus het gevoel dat het enorm plakt aan de vingers en dat je het daarom dusniet zo goed kan modelleren…
Of valt dat mee
@Madre wrote:
Ik heb dus het gevoel dat het enorm plakt aan de vingers en dat je het daarom dusniet zo goed kan modelleren…
Of valt dat mee
Het valt mee, je moet ze gewoon niet té nat maken want dan wordt het inderdaad een zooitje ja Wij laten Joost gewoon deppen op een washandje met die maisgevalletjes.
@Madre wrote:
Of valt dat mee
Met te veel water plakt het en wordt het een knoeiboel.
Je hebt minimaal water nodig, echt geen bakje, gewoon een vochtig doekje, wat Dena al zegt.
Ik vind het leuk spul :thumbup:
Ziet er erg leuk uit
Wij hadden het als cadeautje voor de kids gekocht op een gezamelijke vakantie met vrienden en ik moet zeggen; het viel heel erg in de smaak, vooral bij de papa’s. Die hebben dagen zitten knutselen :roll: :mrgreen:
Kids overig ook hoor (2 van 2, 1 van 4 en 1 van 6 jaar)