play gro mobile

wij hadden een mobile van playgro boven de box hangen.

af en toe trok juul daar aan.

vanmorgen knapte het hele ding doormidden en kreeg juul de hele handel bovenop zich.

Zou dit zomaar mogen?



of iemand dit vaker gehad

Dan is het volgens mij gewoon tijd om het in de kast te leggen.

Speelmobiel heb ik eraf gehaald. Aan het haakje een touwtje met een balletje zodat ze er tegenaan kan slaan en net niet kan grijpen. Inmiddels is dat ook alweer een tijdje weg.



Mobile is hier ook wel eens naar beneden gekomen toen Talysha zo leuk was om er eens flink aan te trekken.

Volgens mij stond bij die van ons (mobile, niet Playgro) in de gebruiksaanwijzing: weghalen zodra ze erbij kunnen.

De touwtjes worden alleen gemaakt om de beestjes vast te houden en echt niet om aan te hangen / trekken.

Dus jammer maar niet perse een fout van playgro oid.

idd in de gebruiksaanwijzing staat duidelijk dat het niet bedoelt is om mee te spellen en dat het altijd buiten het bereik van kind gehouden dient te worden.

Dus ben bang dat je er idd niet veel mee kan.



Ik denk trouwens dat geen enkele mobiel er tegen kan hoor, als er aan getrokken wordt, daar zijn ze ook niet voor gemaakt/bedoelt.

ja ik snap dat een kind er op een gegeven moment neit aan hoort te hangen en trekken.



maar dit was een van de eerste keren dat ze dat deed.

en het hele plastic is echt door midden geknapt

hij is er inmiddels ook af wat hij is dus kapot

Wij hebben een tiny love mobiel maar daarop staat dat je vanaf 5 maanden het ronddraaiende gedeelte eraf moet halen (dus zodat je alleen het muziekje over houdt). Wij hebben m bij mn dochter veeeeeeeel langer laten hangen, maar zij zijn zo natuurlijk wel ingedekt. Kind ouder dan 5 maanden en trekt m eraf “eigen schuld dikke bult”. Zo zal bij de playgro ook wel zoiets op de doos/gebruiksaanwijzing staan en denk ik dat je er niks aan kan doen en ze het niet zullen vergoeden voor je. Maar je kan natuurlijk altijd ff een mailtje sturen naar ze.

wij gooien de bodem van de box gewoon een stukje naar beneden als meneer er bij dreigt te komen :lol:

En dat hebben we met de andere heren ook gedaan… dus hoop dat we er hier ook weer op tijd bij zijn en dat die niet doormidden getrokken gaat worden, zou jammer zijn zolang die nog leuk is.

heb een mail terug

heel erg netjes, want het mag niet gebeuren.





Hierbij delen wij u mede dat wij uw klacht in goede orde hebben ontvangen. Wij vinden het erg vervelend dat uw Musical Mobile is stuk gegaan, dit zou niet mogen gebeuren onze excuses hiervoor. Om uw verder te kunnen helpen zouden wij graag willen weten om welke Musical Mobile het gaat. Als u de naam van de betreffende serie niet meer weet, mag u ook een omschrijving geven van de Musical Mobile. Zodra wij van u deze informatie hebben ontvangen kunnen wij u verder informeren hoe een en ander opgelost kan worden.



Nogmaals onze excuses voor het ongemak en vernemen graag uw reactie.

zo dat is netjes,.

we hadden een mobile van de prenatal

& die brak in 2en toen me moeder de box iets aanduwde (verkeerd) tegen een muurtje



Nooit werk van gemaakt,

en gelukkig hebben we nu weer dezelfde schaapies gevonden :inlove:

ik heb nog eenmail gekregen



en we krijgen helemaal een nieuwe thuis gestuurd, alleen de beestjes niet, maar wel een frame :thumbup:

@knollie1 wrote:

ik heb nog eenmail gekregen



en we krijgen helemaal een nieuwe thuis gestuurd, alleen de beestjes niet, maar wel een frame :thumbup:




wat een superservice zeg van Playgro :clap:

De beestjes even omhangen en klaaaaarrr.

jep



al durf ik hem er nu niet zo hel goed meer in te hangn



mijn vriendin heeft net een kleine, die maak ik er denk ik maar blij mee

ja wij hebben zelf de bodemplaat verstelbaar gemaakt dus kan op elke gewenste hoogte en dus met kleine stukjes naar beneden te zetten.



Weet niet hoe hoog je de plaat van de box hebt, want anders misschien iets omlaag zetten zodat ze nog wat langer van d’r mobile kan genieten?

hij kan maar op 2 standen.



dat is hoog en op het laagst