Plaswijckpark leuk??

Ik woon al jaren in/bij Rotterdam maar ben er nog nooit geweest volgens mij :slight_smile: Nu leek het me leuk voor de kinderen om vrijdag ergens heen te gaan. Hopelijk is het een beetje mooi weer…



Plaswijckpark is relatief goedkoop vergeleken bij de dierentuin en volgens mij hebben ze er ook een kleine dierentuin, grote speeltuin en water attracties…



Maar is het leuk? Voor kinderen van bijna 3 en 4,5 jaar? En moet je voor bepaalde dingen nog bijbetalen???

Ik zeg doen! Ik ben er twee keer geweest en de kids hebben geweldig genoten :inlove:

Dierentuintje is leuk, er is een treintje, de waterspeeltuin is erg leuk maar wel zwemkleding meenemen.

Verder is er een speeltuin en een verkeerstuin en eetgelegenheid maar je kunt ook zelf eten meenemen.

Ze hebben bij de speeltuin ook een koi vijver en die kun je voeren :inlove:

Er is ook nog een kinderboerderijtje en een rondvaart, voor het geld wat je betaalt is het er erg leuk toeven vind ik.

Je hoeft ook niets bij te betalen, binnen is binnen :slight_smile:

Doen! Als kind vond ik het zelf leuk en dit voorjaar voor het eerst met mijn eigen kids geweest en zij vonden het geweldig.



Er is ook een binnenspeel-gedeelte.

Veel plezier.

Ook ik zeg DOEN!



Onze jongens hebben zich er heerlijk vermaakt, al waren ze afgelopen voorjaar nog te klein/jong voor het verkeersPlein en was het have tjerken nog niet open. Desondanks hebben we er een ontzettend leuke dag gehad!

DOEN!!



Erg leuk voor de kinderen. Die van mij heeft zich idgv heel erg vermaakt daar!

Hopen dat het een beetje mooi weer wordt, dan staan we vrijdagochtend op tijd in Rotterdam :wink: Fijn trouwens dat alle attracties verder gewoon gratis zijn! Had ik niet verwacht!

Zeker een aanrader! Wij zijn vorig jaar geweest en toen vond Jinthe het al leuk, terwijl ze de helft niet in kon en de waterspeeltuin dicht was. Voor kinderen van 3 en 4,5 lijkt het me geweldig. :slight_smile:

zoonlief is er geweest met schoolreisje, het was volgens hem geweldig!!!



wij willen er ook nog heen, maar tot nu toe komt het er aldoor niet van

jaaaaa… superleuk is het!

Zeker doen :mrgreen:

het was erg leuk! ik vond het wel te koud voor de havenspeeltuin, al dachten veel ouders daar anders over :lol: De meiden (en wij dus ook) hebben ons goed vermaakt en gaan er denk nog wel een keer heen! 30 minuutjes rijden en relatief goedkoop. Maar 1,85 voor een koffie vertik ik toch echt te betalen hoor, neem volgende keer mn thermonskan wel mee :mrgreen:



(vind dat altijd zo jammer dat ze hoofdprijzen rekenen in parken etc…)