Ik heb spit in mn nek of een nekhernia.
Heb t al weken en die spit had volgens mij al zo’n beetje genezen moeten zijn. Hoe dan ook: pech.
Oh balen joh :thumbdown: :hug: :hug: Hoop dat het toch wel gaat opknappen dan :hug:
@Dores wrote:
Vandaag terug uit het ziekenhuis.
Pijn is te doen.
Ze zouden eerst alleen vel weghalen, maar dat was zo veel dat mijn rechte buikspieren ook aangespannen moesten worden. Dus iets langer herstel. Zes weken niet tillen. Even wat extra hulptroepen, maar komt allemaal goed.
Mijn buik was gisteren helemaal mooi plat, nu iets wat vocht erbij, maar dat is normaal. Ik ben zeer tevreden en helemaal happy!!
Wat goed! Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat, durf je het aan om voor- en nafoto’s te delen met ons?

Hier gaat het fantastisch, het is nog geen week na de operatie en ik slik nauwelijks nog pijnstillers en kan, zolang ik J. niet til, mezelf helemaal redden. Het herstel gaat dus voorspoedig, ik bof maar.

Klinkt goed D. :thumbup: :thumbup:
:oops: :oops: sorry d. lees dit nu pas.
wat goed van je zeg!!
hopelijk heb je nu nog maar weinig last, en ben je vollop aant genieten ( en je vriendje ook :inlove: )
succes voor alle onder het mes gaande mensen…
dikke x voor jullie moed!!!
Tnx Bri!
Hier gaat het geweldig, aanstaande woensdag worden de hechtingen verwijderd, daar kijk ik naar uit want het trekt wel een beetje. Verder af en toe nog iets pijn als ik te veel heb gedaan, maar zelfs zonder pijnstillers is dat te handelen.
Afgelopen week hele mooie foto’s gemaakt voor Vriendje, jammer dat ik ze hier niet kan plaatsen.
Dores: hoe gaat het?
@D. wrote:
Afgelopen week hele mooie foto’s gemaakt voor Vriendje, jammer dat ik ze hier niet kan plaatsen.
Je mag me pb-en.. :inlove: :wink: :-*
Wat fijn dames dat jullie helemaal happy zijn met the new look..
New look, new feel.. :dance:
@faizaa wrote:
@D. wrote:
Je mag me pb-en.. :inlove: :wink: :-*
Wat fijn dames dat jullie helemaal happy zijn met the new look..
New look, new feel.. :dance:
Me too whahaha :wink: :inlove:
goed te lezen dat alles goed gaat meis.
dikke :-*
Jamaar, ik kan toch niet mijn blote tieten gaan rond pb’en? :shifty:
Ze zien er nu alweer anders uit dan gisteren trouwens, ik ben benieuwd hoe ze er uiteindelijk uit komen te zien. En anders hebben we de foto’s nog.
We weten dan alleen dat je D. heet en dat je geweldige blote tieten hebt. :mrgreen:
Kan me voorstellen als je het een beetje te gek vindt hoor.
Ben evengoed wel benieuwd. :oops:
Foto met een hempie aan dan? :mrgreen:
@D. wrote:
Jamaar, ik kan toch niet mijn blote tieten gaan rond pb’en? :shifty:
Ze zien er nu alweer anders uit dan gisteren trouwens, ik ben benieuwd hoe ze er uiteindelijk uit komen te zien. En anders hebben we de foto’s nog.![]()
Whahahaha, nee tuurlijk hoeft dat niet gekkie :lol: :lol:
Ik geloof je wel op je woord hoor als je zegt dat je nu de mooiste boobs van Nederland hebt.
Wie weet zie ik ze ooit nog weleens in real life

Met kleding aan, natuurlijk voordat er dingen gedacht worden:shifty: :lol:
En anders een pic met kleren aan, ik wil je wel zien stralen :inlove: :inlove:
:-*
Mini: :hug: Hopelijk gaat het nu wat beter met je. Klinkt erg sh!t als ik dat zo lees, Spit en hernia :shock: . Sterkte ermee!
Kimmie en D.: voor en na foto’s ?? Whahhaa, nou daar moet ik nog even over nadenken. :think: :think: :think:
Sooki, ik dacht ook al aan zo’n slip :mrgreen: . Ik kreeg van de assistente te horen over zes weken. Morgen heb ik controle en dan vraag ik of het eerder mag. Ook i.v.m. met mijn rug lijkt me dat wel even heerlijk. Ik loop steeds rechter, maar nog niet helemaal goed. Dus dan krijg ik last van mijn rug en moet ik weer zitten. Dan kan ik wel weer recht zitten.
Volgens mij heeft dat te maken met dat reven van mijn rechter buikspieren.
Die hechtingen beginnen te trekken bij mijn navel, morgen mogen die eruit. Ook die van mijn buik die trekt best wel. Die zijn/is wel oplosbaar, maar ik heb nog steeds die knoopjes aan de zijkanten (???). Ik denk dat ze die morgen ook wegknippen en dan zal de spanning wel eraf zijn. Hoop ik dan natuurlijk.
D. hoe is het nu bij jou de hechtingen eruit zijn?? Lekker gevoel zeker?! :mrgreen:
Bedoel je van die kleine bultjes onder je huid, bij de wond?
Succes morgen hoor. Ben echt rete nieuwsgierig.
Alles was goed, over vier weken mag ik terug komen. Hij was gewoon zeer tevreden: :dance:
Top :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :dance:
Ha wat goed! :thumbup: