Oh ben echt blij voor je, SUPER dat het zo is meegevallen, heb je (voor jezelf ) ook voor- en na foto’s gemaakt?
Wat fijn dat het je zo is meegevallen en je nu al super gelukkig bent met het resultaat! :inlove:
Wat goed dat je zo blij bent met de meiden nu :thumbup: :thumbup: En heb idd ook al meer goede verhalen gehoord/gelezen/gezien over De Bergmankliniek :thumbup: Als ik straks uitgekinderd ben (leuk woord voor galgje :mrgreen: ) zit ik er over te denken om ook daarheen te gaan, ondanks dat ik ook zeer tevreden over mijn meiden ben die destijds gedaan zijn in Venlo :thumbup: Sterkte met het herstel en de pijn de komende dagen :hug: Maar het is het allemaal waard in the end :dance: :lol: Top dat je het gedaan hebt!!! Zeker als ik lees wat een verschil er tussen de vullingen zit :shock: :shifty: :thumbup:
@ D. in Nieuwegein, gewoon het ziekenhuis door Dr. Mink van der Molen.
Balen dat je slecht geslapen hebt. Sterkte de aankomende paar dagen. Hopelijk is de pijn snel weg! :hug:
Ik moet me vrijdag om 10.oo uur melden. :shifty:
Spannend voor jou dus Dores nu!!! Ik begrijp dat jij een buikwandplastiek krijgt :think: Ben benieuwd :thumbup: Sterkte en succes vast :thumbup: :thumbup:
Dores, komt vast helemaal goed vrijdag! Een kennisje van me heeft iets soortgelijks laten doen bij zichzelf en het resultaat is prachtig geworden! Veel succes alvast!
Klopt Kimmie!
Dank jullie wel allemaal! :-*
D. hoe is het nu met je?? Is het te doen?? :hug:
Sorry Dores, heb ik jouw verhaal gemist? Laat je ook je borsten vergroten? Spannend!
Nee, dat is niet nodig, wel een minibuikwandcorrectie :shifty: .
Ik zelf ga 3 september a.s. onder het mes + . Ik heb een flap hangen over mijn litteken van mijn keizersnee. Zow lelijk . Die gaan ze weer recht trekken. Geen grote buikplastiek, dat trek ik niet (en is ook niet meer nodig na vier keer in de week bodypumpen vanaf februari dit jaar: !! ), maar gewoon dus een correctie van het vel dat te veel is: een kleine buikcorrectie noemen ze dat. Liposuctie doen ze er ook nog wel eens bij mocht dat nodig zijn. (Maar dat hoeft bij mij ook niet meer. )
Hier gaat het goe-hoed! Gisteren een eerste foto gemaakt van de nieuwe meisjes, ze zien er goed uit! :inlove: Vannacht goed geslapen, pijn wordt over het algemeen al wat minder, ik ben alleen thuis met J. en dat gaat makkelijker/beter dan ik had verwacht. Niets dan goede berichten vanuit hier!
Dores: spannend zeg, ik hoop dat het bij jou net zo voorspoedig zal gaan als bij mij!
@Dores wrote:
Ik zelf ga 3 september a.s. onder het mes + . Ik heb een flap hangen over mijn litteken van mijn keizersnee. Zow lelijk . Die gaan ze weer recht trekken. Geen grote buikplastiek, dat trek ik niet (en is ook niet meer nodig na vier keer in de week bodypumpen vanaf februari dit jaar: !! ), maar gewoon dus een correctie van het vel dat te veel is: een kleine buikcorrectie noemen ze dat. Liposuctie doen ze er ook nog wel eens bij mocht dat nodig zijn. (Maar dat hoeft bij mij ook niet meer. )
Aha! Nou jij ook succes dan!!!
Dank je Huggie !
Wow geweldig D. :thumbup: !!! Ik hoop ook dat het bij mij zo :thumbup: gaat.
D. klinkt goed :thumbup: :thumbup: Heerlijk gevoel he als ze eindelijk helemaal bij je passen :dance: :-* Ik heb zelf in 1999 een borstvergroting laten doen omdat ik heule kleintjes had die niet in verhouding tot mijn lijf waren :? En ben er nog steeds elke dag zooooooo blij mee :thumbup: Bij jou natuurlijk een andere situatie, maar het eindresultaat qua gevoel zal hetzelfde zijn :lol:
Dores, spannend hoor :thumbup: Nog 1 nachtje slapen :hug: Hoop dat het je allemaal mee zal vallen :thumbup: Knap hoor dat je er met body pump al zoveel verbetering in gekregen hebt Nu nog het laatste stukje en dan zit jij hopelijk ook weer helemaal lekker in je vel :thumbup: Sterkte en heel veel succes voor morgen en de weken erna :-*
Ik heb nu 3 jaar geleden een borst verkleining laten doen. Echt super. Ben zo blij. het viel me achteraf gezien allemaal erg mee.
Dores, hoe is het meis :hug: :hug: :hug: Is het allemaal meegevallen Ben heel erg benieuwd, al zul jij nog even moeten wachten denk ik tot je het eerste resultaat kunt zien??! Ik denk in elk geval aan je :hug:
Vandaag terug uit het ziekenhuis.
Pijn is te doen.
Ze zouden eerst alleen vel weghalen, maar dat was zo veel dat mijn rechte buikspieren ook aangespannen moesten worden. Dus iets langer herstel. Zes weken niet tillen. Even wat extra hulptroepen, maar komt allemaal goed.
Mijn buik was gisteren helemaal mooi plat, nu iets wat vocht erbij, maar dat is normaal. Ik ben zeer tevreden en helemaal happy!!
Ben echt enorm benieuwd!
(ik lig ook een tijd plat, uitgeschakeld, maar ik word er niet mooier van )
Goed om te lezen Dores :thumbup: En die 6 weken zijn zo voorbij joh En dan heb je een mooie platte buik :dance: Fijn dat je hulptroepen hebt, die heb je wel nodig met het huishouden en de kids :thumbup: Sterkte en succes met het herstel :hug: :thumbup: Laat je straks ook nog een mooie foto zien :lol:
Minni, wat heb jij dat je plat moet liggen?? :hug: Voor jou in elk geval.
Fijn dat het achter de rug is Dores en je nu kunt herstellen en straks vol trots aan iedereen je buik kan laten zien!! Lijkt me een ongemakkelijke aangelegenheid die buikspieren aanspannen (ik heb ruim een jaar terug na een ok een scheur in de rechte buikspier gehad, ik kon niet eens meer zitten!). Zou je bijvoorbeeld een corrigerende slip mogen dragen over een week of 2? Dat hielp mij heel goed! Sterkte en genieten maar van die mooie buik!