plastic bordjes en magnetron

Ha dames,

Wie weet waar je bordjes of kommetje kunt kopen voor kinderen die in de magnetron mogen? Ik heb nl. een Jip en Janneke en een Nijntje uitvoering en daar staat uitdrukkelijk op dat ze niet in de magnetron mogen (gelukkig wel in de vaatwasser :stuck_out_tongue: ). Maar ik wil zo graag ook leuk kinderservies dat wel gebruikt kan worden voor opwarmen. Wie weet waar ze leuke verkopen?

Maja, die van de Etos! Ik vind ze :thumbup: en ze zijn niet eens duur :lol:

oh mag nijntje niet in de magnetron?? :oops: Gaat er hier al ruim een jaar in…

ligt eraan. staat meestal op de onderkant.

Volgens mij gaat het bordje van Jip en Janneke bij ons ook in de magnetron :think:

Hema, Etos, Ikea (zijn er dan tegenwoordig nog bordjes die er niet inmogen ??)

Mogen die van MvM in de magnetron?

Hier gaat alles in de magnetron en ook in de vaatwasser.

Maar het zit er toch geen vele minuten in?? Dus het lijkt me haast altijd wel te kunnen :think: :think:

al die mepal bordjes gaan hier al JAAAAREN in de magnetron hoor, nog nooit problemen gehad…

Hier hebben wij ook nijntje bordjes voor mathijsje, maar dat gaat ook al zolang we die gebruiken in de magnetron (wist eigenlijk niet eens dat het niet kon) en het gaat altijd goed er gebeurd helemaal niets, maar ik doe ze niet in de vaatwasser.

@Wawa wrote:

:silenced: staat op van niet, maar wij deden het altijd wel…

Vraag me nu alleen opeens af waarom ze er niet inmogen :think: zouden er dan ‘schadelijke stoffen’ vrij kunnen komen ofzo??

@Wawa wrote:

Nee ook niet,maar hier gaan ze er wel in en ze zijn nog steeds goed dus :roll:

Hier gaan ze ook gewoon de magnetron in hoor! Maar als ik eerlijk ben moet ik toegeven, dat (als ik bijvoorbeeld even een boterham wil ontdooien op de ontdooistand) het bord vaak warm uit de magnetron komt terwijl de boterham nog niet helemaal ontdooid is…