plasluiers

Ik vraag me af of meer baby’s dit ‘plasgedrag’ hebben :wink:

Toen bij Sarah had ik het al een beetje, maar nu bij Eva Lynn is het nog veel erger.

Ik verschoon Sarah altijd smorgens na het douchen of wassen, om 11:30 uur en dan rond 15 - 17 uur, net hoeveel ze heeft gedronken en hoe vol de luier is en dan voordat ze gaat slapen weer. Is niet veel, de luiers zitten dan ook altijd vol.

Eva Lynn gaat mee in dit luierverschoonrondje maar die plast gewoon niet. Of heel weinig.

Om 11:30 sla ik haar altijd over, ze komt vaak ook pas tegen half 10 uit bed dus dat is gewoon de moeite niet. Nu heb ik haar nét pas verschoond, voor het eerst en ik dacht nog: zonde van de luier, er zit maar een heeeel klein beetje in :shock:

De nachtluier daarintegen lekt gewoon door, dus ik moet haar snachts als ze voor de voeding komt verschonen.

Ze krijgt overdag 1 schone luier, voor het naar bed gaan en snachts dan nog extra. En dan smorgens bij het uit bed komen. Er zijn 2 luiers goed vol, de rest is eigenlijk zo goed als leeg…

Is dit eigenlijk wel normaal?

Geen idee, maar lijkt me idd wel wat weinig??!

Lijkt mij ook wat weinig, maar kan natuurlijk ook dat ze zo’n typische nachtplasser is. Zou me er geen zorgen om maken hoor.

Groetjes Renate

moet vanmiddag naar het cb en zal het daar ook even vragen.

Ben benieuwd wat ze zeggen.

:think: nooit meegemaakt…

hier alle luiers bomvol geplast… door beide

het is ‘normaal’ ze heeft iig niks raars ofzo. Waarschijnlijk ontspant ze zich snachts gewoon veel beter ofzo, er is niet echt een verklaring voor.

Ze drinkt iig voldoende want ze weegt alweer 7920 gram :inlove: m

Jep hiero!.. Mijn tuttie is precies zo. Overdag verschoon ik haar meer voor de vorm en s’ochtends hoooop ik dat ze niet is doorgelekt.

Gelukkig maar Emma dat er niets was. Wel een flinke dame die dochter van jullie :mrgreen: