Echt waar!!!
Isabel was vordat ze in bad ging in haar nakie met haar potje aan het sjouwen en ik zei tegen haar dat ze er maar op moest zitten om een plasje te doen.
We waren aan het geinen, ik zei psj psj (plassen) en ze moest erg lachen ha ha ha…
Ze wilde niet in bad, we zouden samen gaan, dus ik ging er vast in, ze wilde niet meer van het potje af…
Ik heb haar uiteindelijk in bad gekregen en C liep langs het potje en zei “heeft ze op het potje geplast?”
Wat bleek nou…zat er echt een plasje in :shock:
Volgens mij is ze erg vroeg :shock: (overmorgen is ze 1,5 jaar).
Maar we gaan nu s’avonds voor het badje maar vragen of ze een plasje op het potje wil doen!?
Al met al… we zijn supertrots natuurlijk :inlove: :inlove:
Groetjes Alex
Wauw wat goed zeg!!!
Super hoor :dance:
Anne doet dit ook al lang en geregeld. Ze poept ook. Nu ze het zo een keer heeft gedaan kan je haar voor en na elk slaapje even op het potje zetten, als ze niet wilt geen probleem. Anne geeft het al af en toe aan als ze moet of komt met het potje aangelopen en zegt: pla
Volhouden :thumbup:
Wessel heeft nog niet op het potje gezeten…
maar de laatste tijd heeft ie wel besef van “poepen” … en wil dan een schone broek…
en ook als ie een scheetje laat zegt ie “oh oh… pfffrttt”… :lol: :lol: :lol:
ik zei dus vanavond… volgens mij moeten we een potje aanschaffen…
en dan zie ik zomaar dat er al dreumessen zijn die al gaan!!!
Een vieze luier wil ze vaak ook verschoont hebben…
Of ze pakt er zelf een uit het mandje (heb er een paar voor het gemak beneden staan) of als mijn moeder er is die haar altijd boven verschoond gaat ze bij de deur staan. Zegt ze vies of uier (= luier).
Het plassen op het potje was wel erg grappig inderdaad, maar vanavond heeft ze het niet gedaan hoor!
Ik maak er ook geen halszaak van…we zien wel…het potje staat er en ze weet dus waarvoor het is…
Ben benieuwd wanneer de volgende keer komt of dat het het gewoon een toevalstreffer was?
Als ik wil dat ze nog even poept, bijvoorbeeld graag voor een slaapje (ipv als ze net in bed ligt :roll: ) zeg ik tegen haar ga nog maar even poepen…en dan gaat ze echt drukken…9 van de 10 x heeft ze echt gepoept :lol: (handig joh )
Groetjes Alex
Justmarried (juni-mama-2005) heeft Jip vanaf het begin op de wc laten plassen en poepen…
gaat harstikke goed…
maar ja… geloof nooit dat ik die methode had kunnen volhouden. Vind nl. dat als je begint met potje enzo… dat je het dan ook moet doen… en niet alleen als het mij uitkomt.