plasgeur in kleding...

Oke, ik zag dat huishoudelijk dilemma’s hier moeten…



Ik doe sinds 2 maanden ook de was van mijn vader. Hij is inmiddels verhuisd naar een zorginstelling, maar de was laten doen daar kost hem zowieso 65 euro per maand en dan moeten we gaan merken wat apart moet ivm dat het niet op 60 graden kan.

Dat werkt dus niet en daarbij een ander probleem.

Zou het gedaan worden, dan word de was maar 2x in de week opgehaald…



Nou wil het helaas zo zijn dat mijn vader een incontinetieprobleem heeft en hiervoor broekjes gebruikt, maar dan nog heeft hij regelmatig een “ongelukje” en dan haal ik dus een natte was op.

Niet fijn, maar wat ik ook doe doe ik… ik krijg zijn was dus echt niet fris.



1 nacht laten staan in soda, 1 nacht laten staan in biotex, toch heter wassen, 2 x achtereen wassen, verschilende wasmiddelen… we hebben het allemaal al geprobeert, maar het blijft naar plas ruiken.



We hebben echt oude kledingstukken waar geen eer meer aan te behalen viel al weggegooid, maar steeds kleding weggooien… tja dat is dan weer duurder dan 65 euro per maand :wink:



Ter plekke een emmer met biotex neerzetten en hem vragen zijn was daarin te deponeren heb ik overwogen, maar ik vrees dat hij dat niet gaat doen (is ook wel een beetje verward) en dat dit natuurlijk ook gaat ruiken.



Iemand een idee?

azijn in het wasverzachterbakje? Dat schijnt geurtjes eruit te kunnen halen. Mijn was ruikt daarmee tegenwoordig lekker neutraal :slight_smile:

Azijn misschien Cell?



Verder heb je alles al geprobeerd lees ik.



Succes ermee!



:-*