@S@nne wrote:
Ik verdenk Heksje er trouwens van dat ze geen witte heks is, maar een groene
:mrgreen:
@S@nne wrote:
Ik verdenk Heksje er trouwens van dat ze geen witte heks is, maar een groene
Ruuuuuuuuud, hoe gaat het met mijn plantje? :mrgreen: 8)
Heb je ze al boven de grond gepraat? Je weet het: altijd hele verhalen vertellen tegen de plantjes, het zijn net kinderen! Daar groeien ze van!
Liefs,
Moon
Ruud,
zet voor Moon ook ff wat klassieke muziek op…meezingen mag :mrgreen:
ik dat het helpt/lukt moon :mrgreen: :-*
@Heksje wrote:
Ruud,
zet voor Moon ook ff wat klassieke muziek op…meezingen mag :mrgreen:
ik dat het helpt/lukt moon :mrgreen: :-*
Het plantje wordt multi culti opgevoed…
Eerst wat jazz gedaan, Mel Tormé, daarna wat Rachmaninow, moet kunnen toch.
En praten doe ik 5 kwartier in een uur dus mochten ze niet opkomen dan zijn ze suf gel*ld. :mrgreen:
@Heksje het aanrechtblad gewoon 2 keer per jaar inwrijven met groene zeep. 1 nachtje in laten trekken dan uitwrijven. Nooit problemen mee. Doen we al jaren, ook met het blad in de vorige keuken.
@ruud wrote:
En praten doe ik 5 kwartier in een uur dus mochten ze niet opkomen dan zijn ze suf gel*ld. :mrgreen:
als het aan het praten lag had ik een megaplant in de woonkamer :inlove: :dance:
plantjes, of beter, bolletjes staan hier in de vensterbank
jan kijkt elke dag of er al gebeurd
@ Ruud…spulletje moest 1x per maand verwijderd met flesje a, en dan flesje b weer aanbrengen en wekelijks bijwerken…en dagelijks na de afwas oppoetsen :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:
Mijn plantje staan nu een week te staan maar ze laten nog geen koppie zien hoor.
We wachten rustig af en geven ze liefde en water!!!
Hihi Wat grappig!!
Wij hebben voor onze 1e IVF ook zo’n potje gekregen, meteen geplant, in de hoop dat er klavers uit zouden komen.
Wachten, wachten en wachten…maar geen klavers…
Ik stond braaf om de 2 dagen een potje aarde water te geven, maar mijn geduld is wel mooi beloond!! Na een maand of 2 / 3 kwamen de eerste sprietjes boven de aarde uit… :dance:
De klavers hebben bijna een jaar in het potje gewoond :mrgreen: Had ze geloof ik in de grond moeten zetten, maar dat heb ik niet gedaan, dus zijn ze dood gegaan :roll: Ondanks mijn goede zorgen (iedere 2 dagen een slokje water :mrgreen: )
Hahaha we hebben zelfs de buren gevraagd water te geven toen we een paar dagen weggingen hahahaha
Dussuh, geef het niet te snel op; met veel liefde en veeeeeel praten komen er vast mooie klavertjes!!!
Onze plantjes hebben jonkies gekregen. :mrgreen:
Vandaag bij het tuincentrum hadden ze dezelfde plantjes. Dus hebben wij er nog 2 bijgekocht. Nu hebben we 4 klavertjes 4.
1 voor ons, 1 voor Moon (Spoky) en 2 voor Mojo.
Mojo kan wel even wat klavertjes 4 gebruiken.
:thumbup:
@ruud wrote:
Onze plantjes hebben jonkies gekregen. :mrgreen:
Vandaag bij het tuincentrum hadden ze dezelfde plantjes. Dus hebben wij er nog 2 bijgekocht. Nu hebben we 4 klavertjes 4.
1 voor ons, 1 voor Moon (Spoky) en 2 voor Mojo.
Mojo kan wel even wat klavertjes 4 gebruiken.
Lief en wat een mooie gedachte :-* :hug:
Wat is dat een super lieve gedachte Ruudjûh :inlove: :thumbup:
Oooooohhhhhhhhh Ruud wat lief!
Je mag die van mij ook voor Mojo doen hoor! Mojo heeft het veeeeeeeel meeeeeeeer nodig dan ik.
Mojo, vanuit hier ik duim voor je! Sterkte!
Liefs,
Moon
wat ontzettend lief ruud
en een mooie huisuitbreiding
En ziet iemand al iets?? :mrgreen:
Ruud: gefeliciteerd met je gezinsuitbreiding :lol:
@spooky wrote:
Ik was ook op de grote meeting, ik heb echter geen plantje??
Ik was heel druk achter Jeroen aan te rennen, hijg hijg hijg puf puf!
Kreeg iedereen een plantje? of was het voor speciale “vrienden”?
Nou ja, voor mij pech! Jammer!
Liefs
Moon