Ik was even benieuwd hoe het met alle plantjes gaat die we van Heksje kregen op de meeting van 24 februari!
En het liefst met foto natuurlijk, voor het bewijs :mrgreen: !
Hier gebeurt er nog niet veel, of zou dat aan mij liggen :think: ?
Hier ook niet, ik heb in het begin regelmatig water gegeven en in de vensterbank gezet, maar geen klavertje 4!!
Ik zal het binnenkort uitproberen :thumbup:
Zou jammer zijn als het bij niemand lukt toch :think:
Hier niets…Maar volgens mij had ik het verkeerd gedaan… :oops:
Het duurt even voor ze opkomen hoor maar als ze komen gaat het rap!
Wel geplant met de puntjes omhoog Marlous :mrgreen:
Wij zijn er nog niet toe gekomen maar het potje staat heel leuk in de keuken op de vensterbank! Ik zal dit weekend eens kijken of ik inmiddels wel groene vingers heb. 8)
Overigens vind ik het gebaar al zo :inlove: dat het plantje eigenlijk bijna bijzaak is geworden!
ik heb hem nog niet uitgeprobeerd… was hem eerlijk gezegd een beetje vergeten… :oops: :oops: :oops:
Ga hem NU voorzien van water en in de vensterbank zetten… resultaat volgt over een x-tijd!!
Uhm, hij staat me iedere dag vanaf mijn bureau aan te kijken, maar ik heb er nog niks mee gedaan… :oops:
Ik ga 'm nu meteen planten!
zoefzoef
@renzosmam wrote:
Het duurt even voor ze opkomen hoor maar als ze komen gaat het rap!
Wel geplant met de puntjes omhoog Marlous :mrgreen:
Ja, maar ik heb de puntjes boven de aarde gelaten…En volgens mij moesten ze helemaal in de aarde??
Ik heb ook de puntjes boven de aarde gelaten. Moest dat niet :oops: :think: ?
En inderdaad, het gebaar op zich is al geweldig lief :-* ! Maar het zou dubbel leuk zijn als er overal klavertjes vier staan te bloeien toch? :thumbup:
@ruud wrote:
Overigens vind ik het gebaar al zo :inlove: dat het plantje eigenlijk bijna bijzaak is geworden!
Ja ik ook :inlove:
Ik was ook helemaal verrast en vond het een erg leuke attentie :-*
Hier gaat mijn plantje in het nieuwe huis geplant worden.
Maar idd het duurt meestal wel even.
Liefs Marielle :vlinder:
Hier staat hij in de la met de overige klaver plantjes van appie… zodra wij de sleutel krijgen, gaat hij in de vensterbank van de keuken en gaan wij aan de klus… we kunnen dan wel wat extra geluk gebruiken. Ik vond het ook heel lief… toch wel een skattie die heks he :mrgreen:
Sttttt niet verklappen hoor maar Heksje is natuurlijk eigenlijk een “wit” Heksje. 8)
@ruud wrote:
Sttttt niet verklappen hoor maar Heksje is natuurlijk eigenlijk een “wit” Heksje. 8)
Ik snap hem niet…
Er “zijn” witte en zwarte heksen…
“Witte” zijn natuurlijk de goede
“Zwarte” dus de slechte
Ja maar in welke context zei je dat dan???
Begrijp het nog steeds niet :shifty:
Oww omdat sommige mensen verrast waren… :mrgreen:
aaaaaaaaaaaaaaaaah
:mrgreen:
ik zit hier met een grijns van oor tot oor dit topic te lezen
Juudje…kei tof :inlove:
ik zat er vaak aan te denken en ik wil nu idd wel eens bloeiend bewijs zien 8)
-het zal toch idd niet zo zijn dat ze het niet doen he want dan ga ik eens ¨goed¨ met Don praten :twisted: :snooty:
Ruud :-*
Marlous die um snapt…:hug:
en Heksje die er al weeeeeken over peinst om haar nick te wijzigen in ¨Guusje¨ :shifty:
*zou het echt helpen :think:
ik ga hier meelezen :dance: