plantage rollen prima maar..... *gisterenmiddag 15:00*

ik moet ook even iets kwijt hoor … :shifty:



Ik zit in een flat en al tijden last van wietoverlast … vooral als het warm weer was was het niet te harden hier … :shifty:



Nu hebben ze hem eindelijk opgerold vandaag .!!

Wat blijkt :shock: :o :think: :eh: :shock: het zijn gewoon mijn bovenburen :shock:

Nu alles leuk en aardig … leuk dat het opgeruimt word… leuk dat die mensen dr flat kwijt zijn …

MAAR :evil: :wall: :twisted: ik vind het niet normaal als ik gewoon 20 minuten op de lift moet wachten terwijl we er nog wel 2 hebben … :twisted:



En als we dan netjes aan die lui vragen of ze 1 lift vrij willen houden zodat we gewoon met de kinderwagen naar beneden kunnen…



Zeggen ze doodleuk … over een half uur heb je een lift vrij :evil: :evil: :twisted: :twisted: :twisted:





Zoooow ik was lichterlaaien… Huismeester gebeld … niet bereikbaar … woonconsulente gebeld… niet bereikbaar … :o :evil: … Ik word steeds bozer… op een gegeven moment…

Staat er een bouwvakker in de lift … zooooow die heeft de laag van voor gekregen … :shifty: ik was helemaal :twisted: over de rooie … :shifty:

Ik zei als de volgende lift niet leeg is heb je een klacht aan je broek :twisted: En ik laai persoonlijk alles op de 4de verdieping weer leeg zodat ik met de lift naar beneden kan :twisted: :twisted:



Inmiddels 35 minuten verder :twisted: :twisted:



Betaal verdorie 70 euro servicekosten en het is iedere keer gezeik … Lift kapot… of liftdeuren eruit geschopt … of gewoon enorm smerig overal … stankoverlast … geiser kapot en komen ze niet maken springt telkens uit :evil: :evil:





Kolere zeg ik ben echt helemaal over de PIS :twisted: :twisted:







Sorrie voor het lange verhaal maar moest het even kwijt :shifty: :eh:

dit verhaal gaat over vanmiddag … alleen kon ik het nu pas plaatsen :shifty:

enne de mensen die het huis aan het leeglaaien waren die hebben bijde liften bezet gehouden :eh:



maar … de trap … was een optie geweest … als hij SCHOON was …

Maar die ligt altijd vol zooi … eten… kots … pis… Poep :shock: … nee die gebruik ik niet … tenzei … het echt NOOD is …

waarschijnlijk is het gewoon een opeenhoping van irritaties meis… adem in adem uit… rustttttig… zennnnnnnnnn











:wink: :mrgreen: :-*

Moet wel om je verhaal lachen…



Die mensen dachten, nu is ze eindelijk van de overlast af, gaat ze daar over lopen miepen.

Kijk daarom wonen wij niet in een flat!

Geen buren, geen lift, geen overlast, heerlijk :wink:



Maar wel vervelend ja!

nou die bouwvakkers weten niet eens dat ik over stank geklaagd heb … weet wel dat de vrouw bij de woningbouw achterover van dr stoel viel na me verhaal en lichterlaaie geweest te zijn :twisted:



Enne ja … ik was zooooow over de zeik…



T is dat ik deze flat destijds moest nemen omdat ik zwanger was en echt niet bij mijn ouders kon blijven wonen …

Maar anders …

Zo zou ook geirriteerd raken!!

Ik loop ook altijd, want geen lift, maar ja jij hebt zo te zien je wandelwagen gewoon boven staan dat is natuurlijk zoiezo onhandig met de trap! en als t dan ook nog zo smerig is :hand: Dat ze daar niks aan doen joh! :eh: :think:

tja klachten blijven maken he…

pff kan me voorstellen dat je dan over de zeik gaat. Hopelijk is het nu wat rustiger, heb je vannacht wel kunnen slapen?

:hug: :hug:

Nou ik had het gewoon even voor lief genomen om eerlijk te zijn :shifty:

Ik was na al die tijden al blij genoeg geweest dat het zaakje opgeruimd werd, om daarna ook nog de mensen die het opruimen vervelend te vinden.



Mischien mocht niemand met de lift omdat ze wiet opruimden en niet het risico wilden lopen dat er bewoners in een wietlift mee moesten? :think:

@joseetje wrote:

Nou ik had het gewoon even voor lief genomen om eerlijk te zijn :shifty:

Ik was na al die tijden al blij genoeg geweest dat het zaakje opgeruimd werd, om daarna ook nog de mensen die het opruimen vervelend te vinden.



Mischien mocht niemand met de lift omdat ze wiet opruimden en niet het risico wilden lopen dat er bewoners in een wietlift mee moesten? :think:






Ongeacht de situatie … er mag maar 1 lift gebruikt worden voor verbouwingen etc …

Enne na 3x vragen of er eindelijk een keer een lift vrij kan komen … en iedere keer ja zeggen … en vervolgens alsnog voor een volle lift te komen staan … Nee dank je dan neem ik het niet voor lief …

Helemaal niet als je dan ook nog eens totaal 35 minuten moet gaan staan wachten boven op een lift !!



Bovendien is het opgelost door de huismeester … mannen hebben op dr kop gekregen … en mochten dus ook overduidelijk maar 1 lift gebruiken …

Mensen moeten kunnen gaan en staan als ze willen …

Bovendien was ik niet alleen … er stond nog een dame buuf met haar kleine op de ligt te wachten … :shifty:

en ook die is uitgevallen alleen dan in dr eigen taaltje dus daar verstond ik geen reet van :lol:



Maar al met al … Ja ik heb goed geslapen … geen stank meer … geen herry meer … dusse :thumbup:

Ja maar meid ze ruimen wel een wietzaakje op he!

Dat je dan bij die lift gaat staan wachten op die lift tsja dan word je ongeduldig.

Je had ook even kunnen zeggen jullie mogen maar 1 lift ik ga hier melding van maken en weer even naar je huisje kunnen gaan.

Bakkie T pakken en een half uurtje later weer terug kunnen gaan.



Nu heb je je een middag op zit fokken…dat toch ook niet goed voor je.



Ik snap wel dat je geirriteerd bent daardoor, maar gewoon even de situatie nemen zoals ie was had je heel wat stress gescheeld

ja dat was het hem nu net …

Ik wilde een melding maken …

Maar huismeester… niet berijkbaar …

woonconsulente … niet bereikbaar …



Ze bellen u morgen terug mevrouw… :eh: Daar was ik het meest opgefokt van … :shifty:

Ik dacht dat een van de 2 altijd berijkbaar moest zijn :eh:





Nouja … t is gedaan … enne dat opfokken heeft maar een half uurtje geduurt … enne tja… Zo kan je in een opgefokte bui wel eens meemaken dat je gewoon geen erg in hebt dat je thuis een bakkie thee kan gaan doen :lol:



:-*

In ieder geval is het opgelost



De wiet is weg, de mannen hebben een standje gehad en de liften zijn weer vrij :mrgreen:



What a beautiful day!!!



Pak je nu alsnog dat bakkie thee toch :lol:

jaaah daar ben ik vanochtend om half 8 al mee begonnen …

Ik zet altijd zo`n lekkere pot thee :lol:

nou sneeze ik hoop dat het voor jou ook snel op zal lossen :hug: