plak bh???

Hallo,

Vorige week maandag zijn wij getrouwd!

Volgende week zaterdag geven wij ons bruiloftsfeest.

Ik ben al tijden op zoek naar een fijne passende bh onder mijn jurk.

Uiteindelijk heb ik een strepless bh gevonden maar nu ik die de hele dag onder mijn jurk heb gehad voelde dat niet super prettig. Toch net dat ene randje wat er bovenuit zou kunnen komen.

Nu heb ik ooit eens van die plak dingen gezien, als het ware alleen de cups die op je borsten geplakt worden.

Is dat wat? En waar zou ik die evnetueel kunnen vinden?

Andere tips zijn uiteraard welkom!

Ik zou em niet aankunnen… mijn borsten zijn er te groot voor… ik zou de stevigheid missen… hier dus wel een goede voorgevormde strapless bh… prima donna heeft top strapless bh’s…

Je kan es googlen op brilliant bra… die bedoel je denk ik…

Zal je even pb sturen…

naar een speciaalzaak gaan en kijken voor een torselet. Bij een strapless jurk is dat zo mooi en een evt buikrolletje is er mooi mee weggewerkt.

Had ik er nog niet eens bij gezegd dat je er ook een supermooi decollete van krijgt.

Ik was zelf zwaar onder de indruk van de mijne iig… :mrgreen:

Ik had zoiets als op de foto. Zat super!

Gefeliciteerd nog trouwens!

Bij de etos…heb ze ook tijdens de bv gebruikt: lilypadz…

lillypadz zijn toch anti-lek pads?

Ik had ook een torselet (zo 1 als Pe en Maxime). Zit ideaal en mijn B cup leek ineens wel een D cup! Super!! En idd buikrolletjes worden ook mooi afgevlakt. Ze zijn dan weer niet echt goedkoop…

@Mandala wrote:

Bij de etos…heb ze ook tijdens de bv gebruikt: lilypadz…
lilypadz is tegen lekkende borsten… die geven geen ondersteuning of iets en zitten ook niet onder je borst

Nee niet doen. Heb het toen ook geprobeert en het doet verder helemaal niets. Kan je net zo goed niets aan doen.

Heb ook een torselet gekocht.

Ik heb al allerlei torselets (schrijf je dat zo??) geprobeerd, maar je blijft net dat ene randje zien…

Heb nu een bh besteld met plakcups en doorzichtige rand wat om je lijf heen gaat en geen bandjes

Hmm maar nu lees ik dat dat misschien niet leuk zit…

Nou ik ga het eerst wel eens passen…

Bedankt meiden!

Ik heb een plakbh voor onder mijn galajurk. Bij mij werkt het we onder de galajurk (en ik heb een c cup) Onder een haltertopje ofzo wil het niet. De galajurk zit gewoon strakker en de stof is stugger. Ik heb hem gekocht bij de hunkermoller en koste onder de 20 euro. Dat vond ik het proberen wel waard.

Het enige wat vervelend was was het erafhalen. Ze plakken behoorlijk :wink:

Maar het decolete was super!

En van die siliconen inlegjes?

Ik noem ze altijd kipfilets :mrgreen:

(zelfklevende siliconen-push-ups)

Als je topje strak genoeg zit, leg je ze eronder en dan worden ze ook omhoog gehouden?

Bij een niet te grote cup zou het ws nog wel werken. Mits het idd ook een beetje goed plakt. Als het er niet eenvoudig afgaat helpt het mss om dat onder de douche te doen? Of iig vochtig te maken zodat het minder plakkerig is. Je hoeft hem ws niet heel snel weer aan :wink:

Ik heb ze ook ooit gekocht voor onder mijn galajurk met open ruggetje , die plakdingen. Maar het werkt niet echt, had net zo goed niks aan kunnen doen En dan heb ik maar een B-cupje :wink:

En ik heb nog ruim een week met geirriteerde plekken onder mijn boobs gelopen van de plakzooi.

Dusse, nee, ik zou het je niet aanraden. Kun je niks verzinnen dat je jurk niet naar beneden kan glijden? Met klittenband of iets aan je torselet of bh ‘plakken’ ?

Ik sluit me aan bij Barbara’s tip! Ik heb toevallig vandaag m’n jurk gepast (ik trouw over ruim 2 weken :wink: ) en ik heb er ook een torselet onder. Deze zit goed onder de jurk (eentje met ‘halve cups’) maar als m’n jurk toch iets schuift dan zie je die rand aan de zijkant bij mij ook. Ik kreeg de tip om het torselet op m’n trouwdag met een paar steekjes aan de zijkantjes in de naad van m’n jurk vast te maken zodat alles op z’n plek blijft! :thumbup:

Ik had toen ik ging trouwen ook een torselet onder mn jurk. Idd met wat steekjes is de torselet aan mn jurk genaaid, zodat het randje er niet bovenuit piept. Na de bruiloft torselet weer losgemaakt van mn jurk, zodat ik hem ook onder mijn galajurk kon gebruiken.

Hoi,

Ik heb zelf Eve’s bra, dat is een opplak BH. En ik heb er niets dan goede woorden over. OK even goed werken als een dure goed zittende BH is geen vergelijking maar ze doen hun taak goed vond ik. Het is wel belangrijk dat iemand in een lingeriezaak je laat zien hoe je ze aan moet doen. Je moet ze namelijk losmaken van elkaar, redelijk aan de zij-/onderkant plakken en dan je tieten naar elkaar duwen en vastklikken (Er staat een filmpje op de website, even googlen op Eve’s bra. Ik heb een 70C dus geen grote maat ik kan me voorstellen dat groter moeilijker is, maar toch denk ik als je een goede kwaliteit koopt die goed zit je ver komt. Ze zijn wel duur, 30 euro. Ik had geen problemen met eraf halen. Ik denk wel dat er siliconen inzitten voor de plak dus als je daar niet tegen kunt, dan zul je uitslag krijgen.

Succes en nog gefeliciteerd!

Léonie

P.S. mocht het feest afgelopen zaterdag zijn geweest dan hoop ik dat het erg gezellig was en je de goede oplossing hebt gevonden!

nou ik heb mijn bh binnen. En ik moet zeggen dat het me heel erg meevalt.

Hij zit best stevig, even wennen, want het is helemaal plak dus geen bandje dichtklikken maar denk dat dat zaterdag perfect zit onder mijn jurk!